Ændre lyd v. sms (t68i)
Fra : Leif

Dato : 11-12-03 21:18

Kan man ændre lyde ved modtagelse at sms på en T68i. Eller er den kun "klik"
eller den samme lyd....

leif

Fra : MJ

Dato : 12-12-03 08:32

> Kan man ændre lyde ved modtagelse at sms på en T68i. Eller er den kun
"klik"
> eller den samme lyd....

Samme lyd, klik eller lydløs - det er mulighederne ;-(

MJ

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 13-12-03 20:15

> Samme lyd, klik eller lydløs - det er mulighederne ;-(

Til gengæld har jeg oplevet noget mærkeligt...
Nemlig at det åbenbart er umuligt (på min i hvert fald) at få den til at
vibrere når man modtager SMS og den står på Normal >> Klik.
Vælger man i stedet "tone" eller "lydløs" er der ingen problemer...

--
Michael
http://vindenand.dk