Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hej Gruppe!!! Program til billed redigerin~
Fra : Billy Bob

Dato : 11-12-03 21:10

Hvis jeg skal have et virkelig godt program til redigering af digitale
billeder hvilket skal jeg så vælge

Hilsen
Jan

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-12-03 21:25

Billy Bob wrote:

> Hvis jeg skal have et virkelig godt program til redigering af digitale
> billeder hvilket skal jeg så vælge

Jeg vil anbefale GIMP:

http://www.gimp.org/

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!

Fra : Henning

Dato : 11-12-03 22:16

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil anbefale GIMP:

Kan du overtales til at fortælle hvorfor?

mvh Henning

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-12-03 22:59

Henning wrote:

> Kan du overtales til at fortælle hvorfor?

Jo klart.

1. Den er gratis.
2. Den er proppet med features.
3. Den er lige ved hånden i mange distroes dvs man skal ikke ud og hente en
masse MB ned.

Fra : Jon Leo Munkli

Dato : 11-12-03 21:32

amatør: Paint Shop Pro
proff: Photoshop

Fra : chr

Dato : 11-12-03 21:44

"Billy Bob" <friis13@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis jeg skal have et virkelig godt program til redigering af digitale
> billeder hvilket skal jeg så vælge
>
> Hilsen
> Jan

Irfan, skulle osse ku bruges, har det, men ikke brugt det endnu. Har
bare fået at vide at "det er godt".

Mvh

Chr

Fra : Billy Bob

Dato : 12-12-03 11:11

Tusinde tak til alle i denne tråd for deres svar
God Jul
VH
Jan

Fra : Hansen

Dato : 11-12-03 21:59

Hvis det skal være "et virkelig godt program til redigering af digitale
billeder" er der ingen tvivl....
Photoshop 7

Hansen

ews.net.uni-c.dk...

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-12-03 22:41

"Hansen" <teli@stofanetnospamtak.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det skal være "et virkelig godt program til redigering af
digitale
> billeder" er der ingen tvivl....
> Photoshop 7

Hvad er der nu galt med Photoshop CS?

--
-Jens B.

Fra : Michael Bothager

Dato : 11-12-03 22:44

Jens Bruun wrote:

> "Hansen" <teli@stofanetnospamtak.dk> skrev i en meddelelse

> digitale

> Hvad er der nu galt med Photoshop CS?

Sådan noget nymodens pjat, næh en god hex-editor, det er sager *G*

--
Med venlig hilsen / Kindest regards
Michael Bothager

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-12-03 22:47

"Michael Bothager" <not@valid.com> skrev i en meddelelse

> Sådan noget nymodens pjat, næh en god hex-editor, det er sager *G*

Hex-editor? Ha! Jeg sværger til god, gammeldags binær redigering - alt
andet er for tøsedrenge

--
-Jens B.

Fra : Medazza

Dato : 12-12-03 00:47

Well, prisen taget i betragtning så er alt galt, det er nok de færreste som
køber CS hvis at de har ver. 7.0.. og det er nok de færreste som køber 7.0
eller CS til basic redigering. ..

Men for at vende tilbage til indlægget.. Photoshop Elements er et glimrende
program til at dække de fleste redigeringsbehov.. med mindre du er prof og
kræver lidt mere ala duotones til print og andre lækkerier.. Elements følger
bl.a med i bundles til nogle digi cams, ellers koster det ikke meget mere
end en tusse, PS CS koster til samligning 9500,- :()

Fra : Anders Pedersen

Dato : 12-12-03 17:15

On Fri, 12 Dec 2003 00:47:04 +0100, Medazza wrote:

> [...]
> bl.a med i bundles til nogle digi cams, ellers koster det ikke meget mere
en tusse det halve nemlig 575 kr.
ps 7.0 fuld int 6897
ps 7.0 fuld dk 8784
www.edbpriser.dk

Til indlæge: det gratis serif fotoplus 5

PS CS koster til samligning 9500,- :()

billigere