Futureent - hjælp!
Fra : Malene

Dato : 11-12-03 20:31

Jeg har prøvet at bestille hos Futureent.com - men når man skal bestille og
betale med VISA, passer antal cifre fra kortet ikke ind i "ruderne" på
siden - er der nogen der kan forklare mig hvad det er jeg ikke gør rigtigt?

Mvh Malene

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-03 20:39

"Malene" <malene@raptus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> betale med VISA, passer antal cifre fra kortet ikke ind i "ruderne" på
> siden - er der nogen der kan forklare mig hvad det er jeg ikke gør

Det er jo ikke dit reg nr og dit kontonummer du skal bruge.

Du skal bruge kortnummeret på forsiden af dit visakort!
Det er 16 cifre.

Rune

Fra : Malene

Dato : 12-12-03 12:56

Er det ikke??

Jeg er bare så snotdum til alt med visakort - jeg har ellers fået at vide at
det var de andre - det meget lange på bagsiden (og ikke kontonummer som jeg
skrev, det er mig der er en spade) ...nå pyt, jeg vil så lige prøve igen!!

Fra : Tenzel Kim

Dato : 11-12-03 23:23

Malene wrote:
> [...]
> siden - er der nogen der kan forklare mig hvad det er jeg ikke gør rigtigt?

Apropos Futureent så har jeg hørt noget om at efter de har flyttet
fysisk adresse til Channel Islands og er blevet til loaded247.com så
skal man til at betale dansk told og moms. Er det rigtigt for det vil
gøre deres produkter en hel del dyrere da der også lige er PostDanmark's
gebyr på 50 kroner for toldudregning :(

Tenz.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 11-12-03 23:34

Tenzel Kim wrote:

> [...]
> gøre deres produkter en hel del dyrere da der også lige er
> PostDanmark's gebyr på 50 kroner for toldudregning :(

Det er kun deres afdeling med region 2, der ligger på kanaløerne. Region 1
sendes fra den gamle adresse, så der er ingen fare. Du skal bare afholde dig
fra at bestille europæiske udgivelser fra dem.

MVH
Jens

Fra : Tenzel Kim

Dato : 11-12-03 23:49

Jens Thomsen wrote:
> Det er kun deres afdeling med region 2, der ligger på kanaløerne. Region 1
> sendes fra den gamle adresse, så der er ingen fare. Du skal bare afholde dig
> fra at bestille europæiske udgivelser fra dem.

Hvor kan man se det? Har provet at kigge på deres nye region 1 site (
http://www.loaded247.com/ ) og der ser det ud til at være placeret på
øerne. Så de havde Once Upon A Time in the West (region 1) til under 10
pund og det er sku billigt men hvis jeg skal til at lægge alle mulige
afgifter mv. til så kan det ikke længere betale sig.

Tenz.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 12-12-03 00:12

Tenzel Kim wrote:
> [...]
> 10 pund og det er sku billigt men hvis jeg skal til at lægge alle
> mulige afgifter mv. til så kan det ikke længere betale sig.

Der har været flere tråde om det i dvd-gruppen. Søg evt. også på
www.dahf.dk.

MVH
Jens

Fra : Tenzel Kim

Dato : 12-12-03 00:31

Jens Thomsen wrote:
> Der har været flere tråde om det i dvd-gruppen. Søg evt. også på
> www.dahf.dk.

Takker. Så kan jeg roligt bestille og glæde mig til et gensyn med Der
var engang i vesten :)

Tenz.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 12-12-03 10:25

Tenzel Kim wrote:

> Takker. Så kan jeg roligt bestille og glæde mig til et gensyn med Der
> var engang i vesten :)

Ah. Du mener "Vestens hårde halse"

Jeg har selv fået den for et par uger siden. Det er en flot dvd og en
fabelagtig film. Den konkurrerer pt. hos mig med Alien Quadrilogy om at være
årets udgivelse.

--
Jens Thomsen | http://www.mifune.dk/
http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=thomsen

Fra : Morten DH

Dato : 12-12-03 17:14

"Jens Thomsen" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har selv fået den for et par uger siden. Det er en flot dvd og en
> fabelagtig film. Den konkurrerer pt. hos mig med Alien Quadrilogy om at
være
> årets udgivelse.

Kvaliteten af overførslen på Once...West er i hvertfald fantastisk - min
gode gamle laserdisc udgaver ser ud som om den er filmet på lokumspapir
(delvist brugt) til sammenligning

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-12-03 02:56

Jens Thomsen wrote:

> Ah. Du mener "Vestens hårde halse"

LOL!

Jeg glemmer aldrig "Kongens hårde halse" og "Bankekød til slemme orker" :)

/David

Fra : Jens Thomsen

Dato : 14-12-03 03:05

David Rasmussen wrote:

> LOL!
>
> Jeg glemmer aldrig "Kongens hårde halse" og "Bankekød til slemme
> orker" :)

Mja, jeg ved godt, at det lyder som en dårlig joke, men faktisk så *er*
"Vestens hårde halse" den danske titel på filmen. I kid you not

MVH
Jens