3 filer jeg ikke ved hvad er ?
Fra : Brian k

Dato : 11-12-03 19:24

Hej

Jeg har 3 filer liggende i c:\

Navn
sv4.2 størrelse 207.104 KB
sv4.3 størrelse 207.104 KB
s1ec.2 størrelse 206.688 KB

Nogen ideer om hvad der er og om jeg kan slette dem ?

mvh
brian

Fra : Spangkuk

Dato : 11-12-03 22:19

> Jeg har 3 filer liggende i c:\
>
> Navn
> sv4.2 størrelse 207.104 KB
> sv4.3 størrelse 207.104 KB
> s1ec.2 størrelse 206.688 KB

Ja, du kan slette dem !

Ikke fordi jeg ved hvad det er for filer, men fordi der intet sted
på nettet er nogen beskrivelse af dem.

Trust me.

Spang

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-12-03 04:54

Spangkuk skrev:

>Ikke fordi jeg ved hvad det er for filer, men fordi der intet sted
>på nettet er nogen beskrivelse af dem.

Deraf følger at du ikke aner hvad der sker når han sletter dem.

--
Bertel

Fra : Spangkuk

Dato : 12-12-03 06:50

> Deraf følger at du ikke aner hvad der sker når han sletter dem.

Jo....ingenting !

Spang

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-12-03 07:49

Spangkuk skrev:

>Jo....ingenting !

Vrøvl. Du har ikke en jordisk chance for at vide hvad en given
fil som du intet kender til, har af betydning på et system som du
intet kender til i detaljer.

--
Bertel

Fra : Spangkuk

Dato : 12-12-03 11:24

> Vrøvl. Du har ikke en jordisk chance for at vide hvad en given
> fil som du intet kender til, har af betydning på et system som du
> intet kender til i detaljer.

Jo da.

Spang

Fra : jv

Dato : 12-12-03 11:37

"Spangkuk" <hrmmmfkekgh@tieyskt.æø> skrev i en meddelelse

> Jo da.
>
> Spang

Hvordan?

jv

Fra : Jacob Atzen

Dato : 12-12-03 11:48

"jv" <nospam@nospam.ig> writes:

> Hvordan?

Han er synsk.

- Jacob Atzen

Fra : jv

Dato : 12-12-03 11:51

"Jacob Atzen" <jacob@aub.dk> skrev i en meddelelse

> Han er synsk.

Åh, det vidste jeg ikke.
Det forklarer jo alt....

jv

Fra : Spangkuk

Dato : 12-12-03 12:04

> Hvordan?

Via google kan jeg se, at det ikke drejer som om systemfiler
af nogen art.

Kopier dem, slet dem, genstart, brug din PC.

Får du bøvl, geninstaller dem.

Du kan dog også lade dem ligge, så er du på den sikre side,
s'fø'lig medmindre der popper en trojaner ud af filerne på
et givent tidspunkt

Spang

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-12-03 12:46

Spangkuk skrev:

>Får du bøvl, geninstaller dem.

Hvad mener du? Du har jo forsikret os allerede om at det slet
ikke kan give problemer. Så er der jo ingen grund til at lave
alle de krumspring.

--
Bertel

Fra : Spangkuk

Dato : 12-12-03 14:24

> Hvad mener du? Du har jo forsikret os allerede om at det slet
> ikke kan give problemer. Så er der jo ingen grund til at lave
> alle de krumspring.

Det var for din skyld.

Vil ikke ha' din ødelagte nattesøvn på samvittgheden.

Spang

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 12-12-03 13:41

> Via google kan jeg se, at det ikke drejer som om systemfiler
> af nogen art.

Mener du generelt at det er problemfrit at slette alle filer der ikke kan
findes på Google?
Eller for den sags skyld alle andre filer end system-filer.

> Kopier dem, slet dem, genstart, brug din PC.

Er du sikker på at manden ikke bruger et system der har brug for filerne til
at boote?

> Får du bøvl, geninstaller dem.

Hvorfra, hvis han ikke kan boote?

Hvordan ved du at de kan geninstalleres ved at kopiere?

Du udtaler dig alt for skråsikkert uden at have stillet de mest
grundlæggende spørgsmål først, som for eksempel:

Hvilket styresystem køre maskinen? (Vil dit "råd" virke på en debian
distribution eller en Lindows?)

Hvad er det for en type filer? (Du aner intet om filtypen.)

osv.

Det vil klæde dig at indrømme at du har været lidt for hurtigt ude, og så
fortælle de forudsætninger der gør sig gældende for at dit "råd" vil virke.

/Brian

Fra : Spangkuk

Dato : 12-12-03 14:31

> Hvilket styresystem køre maskinen? (Vil dit "råd" virke på en debian
> distribution eller en Lindows?)

Kører....det hedder "kører".

Ja, mit råd virker på alle kendte systemer.

> Hvad er det for en type filer? (Du aner intet om filtypen.)

Check dog selv google

> Det vil klæde dig at indrømme at du har været lidt for hurtigt ude, og

> fortælle de forudsætninger der gør sig gældende for at dit "råd" vil
virke.

Det virker fint, Brian er formentlig allerede kommet videre med sit liv.

Det skulle du også prøve, det er en skøn dag i dag.

Spang

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-12-03 14:36

Spangkuk skrev:

>Det virker fint, Brian er formentlig allerede kommet videre med sit liv.

Ja, hans computer er jo holdt op med at virke.

--
Bertel

Fra : Recs

Dato : 12-12-03 15:08

> Kører....det hedder "kører".

Snak ikke for højt ang. "snavefejl", for lidt siden skrev du selv
"samvittgheden."

/Recs

Fra : Spangkuk

Dato : 12-12-03 17:19

> Snak ikke for højt ang. "snavefejl", for lidt siden skrev du selv
> "samvittgheden."

Ja, det er en stavefejl, men at "køre" istedet for "kører" er en
grammatikfejl, og en temmelig fæl en enda....

Vi er vist temmelig OT nu.

Over and out.

Spang

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 12-12-03 16:01

"Spangkuk" <hrmmmfkekgh@tieyskt.æø> skrev i en meddelelse

Troll eller fjols, vælg selv

<<plonk.waw>>

Fra : Recs

Dato : 12-12-03 15:18

"Brian k" <brian@nospam.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har 3 filer liggende i c:\
>
> Navn
> sv4.2 størrelse 207.104 KB
> sv4.3 størrelse 207.104 KB
> s1ec.2 størrelse 206.688 KB
>

> Nogen ideer om hvad der er og om jeg kan slette dem ?
>
> mvh
> brian

www.filext.com kan det være filer til følgende programmer..
Så benytter du et af disse kunne det være derfra..

*.2 = IBM Voice Type Language Script Data File
*.2 = Salt Lake City Game Music File
*.2 = WebOutfitter Service Verification Utility (Intel)

*.3 = IBM Voice Type Language Script Data File
*.3 = Salt Lake City Game Music File
*.3 = Solaris Device Configuration Assistant Boot Diskette

/Recs