Søges: Trance og Techno
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 11-12-03 18:16

Jeg har fået til opgave at brygge en CD sammen med Trance og Techno i
Hardfloor stilen. Er der nogen af jer alvidende orakler der har nogle
forslag til fede numre?

--

fjern "FJERN" i direkte mail

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Sine

Dato : 12-12-03 10:21

Cat on mushroom - spacecat

Fra : Per Moreau

Dato : 12-12-03 11:57

"Kim Frederiksen" <kim@FJERNthe-coffeeshop.dk> wrote in news:3fd8a633$0
$69924$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Jeg har fået til opgave at brygge en CD sammen med Trance og Techno i
> Hardfloor stilen. Er der nogen af jer alvidende orakler der har nogle
> forslag til fede numre?

Godt nok lytter jeg også til både trance og techno, men hvad søren
er "hardfloor" stil ?
Er det noget i stil med hardcore eller sårn ?

Mvh
Per M.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 12-12-03 12:30

> [...]
> er "hardfloor" stil ?
> Er det noget i stil med hardcore eller sårn ?

Hardfloor er gruppe/band eller kald det hvad du vil.

/thomas

Fra : Per Moreau

Dato : 12-12-03 12:59

"Thomas Schreiber" <stall@stall.dk_NOSPAM> wrote in news:brc8t8$fp9$1
@sunsite.dk:

> Hardfloor er gruppe/band eller kald det hvad du vil.
>

> /thomas

Achh sooo, jeg trode dælme det var en musikstil
For der findes jo et hav af grene inde for den genre som har nogle
ret spøjse navne.

Mvh
Per M.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 12-12-03 12:36

> Jeg har fået til opgave at brygge en CD sammen med Trance og Techno i
> Hardfloor stilen. Er der nogen af jer alvidende orakler der har nogle
> forslag til fede numre?

Det va da noget af en blanding. Og der findes ikke trance i Hardfloor stilen
?!?! Eller dvs. Hvis man kan finde hiphop i Led Zeppelin stilen, kan man vel
også finde trance i Hardfloor stilen.

> fjern "FJERN" i direkte mail
>
> mvh
> Kim Frederiksen

/thomas

Fra : Tommy Frederiksen

Dato : 14-12-03 15:16

"Thomas Schreiber" <stall@stall.dk_NOSPAM> wrote in message

> [...]
stilen
> ?!?! Eller dvs. Hvis man kan finde hiphop i Led Zeppelin stilen, kan man

Så vidt jeg erindrer fra mine unge dage er Hardfloor da RET meget trance.

mvh
Kim Frederiksen