Jul i Gammelby parodi
Fra : Per Moreau

Dato : 11-12-03 17:45

Darn, jeg læste engang en sangtekst, som var en parodi på
titelmelodien til Jul I Gammelby, men nu kan jeg ikke huske den.
Jeg husker kun at den startede således:
Nu har vi altså jul igen
og far han er så fuld igen
og mor er gået under bordet.

Kan nogen huske resten af den parodi ?

Mvh
Per M.

Fra : Malene

Dato : 02-01-04 19:07

Det er ikke til Jul i Gammelby - bare Nu er det Jul igen. Jeg kan huske
følgende:

nu' det jul igen
Og far er fuld igen
Og mor hun ligger under bordet...

Så din tekst er rigtig nok, melodien er bare gal. Kan desværre ikke huske
resten.

Malene

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 03-01-04 11:40

>nu' det jul igen
>Og far er fuld igen
>Og mor hun ligger under bordet...

Far slår en skid
og mor blir' gravid
og sådan er det hele året

vistnok :) Sådan synger vi den ihvertfald i min familie.

En juleklassiker i stil med "Nu er det jul i Rødovre Centrum".
Vi er lidt fjollede op til jul.

Fra : Malene

Dato : 03-01-04 12:05

Lige præcis sådan lød det vist i vores skolegård da jeg var lille:)

Malene