At udstille en LP
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 11-12-03 16:49

Jeg er ikke sikker på at det er det rigtige forum, men jeg tænker at her
nok er nogen vinyl samlere herinde.

Jeg har netop købt en vinyl af den slags hvor der istedet for at være en
'sleeve' til at have den i er den bare i en klar plastlomme og så er
cover-art trykt på selve LP'en.

Jeg havde en idé om at det kunne være fedt at hænge den op på væggen,
men den skal ikke bare klaskes op. Kan man få sådan nogen
præsentations-ting som f.x. platin-discs bliver vidst frem i?

Så kunne den hænge og se pæn ud uden at komme til skade.

Ellers bare nogen foreslag til hvordan man udstiller en sådan, er meget
velkomne.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Steen

Dato : 11-12-03 18:31

Stefan Bruhn wrote:

> [...]
>
> Så kunne den hænge og se pæn ud uden at komme til skade.
>
> Ellers bare nogen foreslag til hvordan man udstiller en sådan, er meget

Jeg har sat et ur på en hvid lp jeg har. Den kommer der en del kommentarer
om når man ser den.

Hilsen

Steen

--
Min nyopdaterede U2 koncert hjemmeside.
http://home19.inet.tele.dk/asmusu2

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 11-12-03 19:48

On Thu, 11 Dec 2003 18:31:27 +0100, Steen <Asmus_u2SLET@mailme.dk>
wrote:

>Jeg har sat et ur på en hvid lp jeg har. Den kommer der en del kommentarer
>om når man ser den.

Det kunne jeg forestille mig :)
Men der skal nu ikke nogen ure på den her, jeg vil gerne kunne se
billedet.

Fra : Josef Kaa

Dato : 11-12-03 21:08

"Stefan Bruhn" <spamfilter@ghashul.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så kunne den hænge og se pæn ud uden at komme til skade.
>
> Ellers bare nogen foreslag til hvordan man udstiller en sådan, er meget

tja, du kan besøge din lokale rammemand han kan sikkert lave noget brugbart
for en 500 - 600 kr.

IKEA skulle ifølge TP musikmarked have rammer i størrelsen 50*50, måske er
det sådan en du skal have.

en tredie mulighed er da at bore et hul i væggen og montere pladen direkte,
evt. med diverse mellemstykker....

jeg tror at jeg ville vælge den første eller anden mulighed...

:)