"Kobbero" <Kobbero.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:3fdaef90$0$174$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Morten det bedrøver mig, at høre at du skulle være blevet trukket rundt
> i manegen med henblik på dine aktier. Men hvis du er medlem og ikke har
> kunnet opspore disse nyheder tyder en del på, at du ikke får ret meget
> hjælp omkring WGI. Du har med andre ord en rigtig dårlig upline. Dette
> er synd. Jeg har været medlem i 2 mdr. nu og jeg har ikke fortrudt det
> et splitsekund. Jeg har ikke selv anbefalet WGI videre til nogen endnu,
> men hygger mig med aktiespillet. Det har været en gunstig forretning
> allerede inden splittet.
Jeg har selv været med siden august 2002, så jeg har stået model til lidt af
hvert - det er korrekt at WGI tilsyneladende har taget sig sammen og rettet
op på en masse fejl og mangler... Men jeg har været medlem så længe at der
skal lidt mere end et par gode nyheder til før min tiltro er tilbage igen.
Lige nu vipper jeg lidt mellem at de virkelig ser ud som om de har rettet
sig op og så at de presser citronen en sidste gang og så smutter med
kassen - jeg hælder nok mest til det sidste desværre, der er efterhånden
mange faresignaler IMHO.
> At reglerne ændres kan opfattes på din måde og på min måde. Du er
> overbevist om at de tager røven på en. Jeg er overbevist om at det er
> simple tilpasninger som skal forbedre systemet. At indføre et helt nyt
> betalingssystem kan man altså ikke bare gøre uden justeringer. Der har
> ganske korrekt været stor utilfredshed omkring behandlingstiden af folks
> pengetransfer. Det har WGI været klar over og har nu taget konsekvensen
> og indført Visa Electron. Det kan man da ikke kalde, at tage røven på
> folk? Medlemmer har klaget og WGI ændrer det efterfølgende. Det er da
> simpel kundeservice.
Bankoverførsler som tager 3 måneder kan man godt tillade sig at være
utilfreds over - de fleste steder (som ikke er lignende firmaer) kan klare
det på max en uge.. Om Visa kortet er endnu en måde at trække penge ud af
folk på eller det rent faktisk er det vi har gået og ventet på må tiden
vise, jeg er selv hoppet på den og købt et kort - så nu må vi se...
Jeg er ked af at sige det; men ordet "kundeservice" er ikke just et jeg
forbinder med WGI.
> Som WGI-medlem har man selv et ansvar for at følge med i disse
> ændringer. WGI kan ikke sende 500.000 breve ud til medlemmer hver gang
> noget ændres. Nyhederne kan læses inde på siden og ellers kan man få
> dem fra sin upline. Hvis man bare lader stå til og ikke læser om nye
> tiltag, ja så må man acceptere at visse ændringer måske krævede en
> handling fra egen side af. Har du kørekort til bil er du jo også selv
> forpligtet til at opretholde din viden omkring færdsels-loven. Det
> nytter jo ikke noget, at blive taget for at tale i mobiltelefon mens man
> kører bil og så begrunde det med at man ikke var klar over at det var
> forbudt. Det er ens eget ansvar at være opdateret.
Det er jeg absolut ikke enig med dig i. Det må da være WGI's ansvar at deres
(uafhængige) repræsentanter er fuldt opdaterede - så de bedst kan
repræsentere firmaet.
Det bør ikke være en opgave der ligger hos et eller andet support team...
Jeg er sikker på at du ville være enig med mig hvis du havde været med i
længere tid, for vi har været meget plaget af at disse supportteams "havde
hørt" et eller andet som kunne påvirke aktiekursen eller få medlemmerne til
at skyde flere penge i projektet (fx. blev det engang påstået at nogle af
frontfigurerne at Pay2 kort blev gratis så man kunne bare købe det til
1700kr (dengang) og så fik man pengene tilbage - det skete som bekendt
aldrig, det blev billigere et års tid senere men ikke gratis). Det er efter
min mening det absolut største problem ved WGI med alt det sladder der
florerer i diverse supportteams - personligt stoler jeg ikke på noget som
ikke står inden i vores memberlounge. Folk har det med at bøje deres
ærlighed i takt med summen af penge der er involveret - men det gælder nu
også uden for WGI
> Jeg har ikke oplevet nogen former for problemer med WGI og jeg kender
> heller ikke nogen som har. Måske har jeg været heldig. Eller også har
> du været uheldig.
Jeg har ikke været specielt uheldig, jeg har ikke haft problemer med
overførsler der blev væk og lign. - det eneste jeg er blevet snydt for er
point for opgraderinger i min downline, der gik 1½ år før WGI erkendte at de
ikke fungerede og så samtidig meddelte at de manglende points ikke ville
blive godtgjort.
Grunden til jeg er skeptisk over for WGI, skyldes de mange omlægninger
meldes ud alt for sent og det skyldes (IMHO) at der spekuleres i aktierne så
dem der sidder tæt på ledelsen kan skumme fløden på os almindelige
medlemmer. Så er der udbetalingsstoppet, som reelt har været i funktion et
halv år før det blev annonceret fordi folk ikke kunne få deres penge fra
wiretransfers - de endte med at blive annulleret og pengene blev ført
tilbage i systemet og låst i henhold til alfa, gamma og zeta dagene.
Hvorfor skal de udbetalingsregler som du har postet her sive ud til nogen
folk inden de postes officielt på WGI's sider, hvis ikke det er fordi nogen
skal have glæde af at vide det før andre - det forstår jeg simpelthen ikke?
Kig fx. på deres senste news update:
"In preparation for the Zeta Day changes the Stock Market Game will be
closed from 6am GMT Sunday 14th December 2003.
The entire Website will be closed from 12 Midnight GMT Sunday 14th December
2003."
"The Website will be re-opened as soon as the Zeta Day integration is
complete.
There will be a Newsflash released on Monday 15th December that will give
you a complete overview of the final Zeta Day changes."
Der står intet om hvornår de åbner igen, kun at vi får et newsflash den 15.
(kan huske en gang de skrev på torsdag om tirsdagen - der gik over 2 uger
før det kom) - HVIS nu bagmændene havde planglagt at løbe med kassen, hvor
længe efter "12 Midnight GMT Sunday 14th December 2003" tror du der går før
folk begynder at undre sig over hvad der sker? Tankevækkende ikke sandt?
Men det lyder som om du sider i et godt supportteam, jeg er sikker på du kan
finde nogen der som kan bekræfte de ting jeg har skrevet her
Og endelig håber jeg for mig selv, dig og alle de andre håbefulde mennesker
at det ikke sker....