Vis Nummer ??
Fra : Lars Engelhardt

Dato : 18-04-01 16:12

Har man automatisk Vis Nummer hos TDC hvos man har et alm. ISDN
abonnement uden nogen till{gsydelser.

JA: Godt

Nej: Hvad koster det - evt. url !

--
Lars Engelhardt - Postboks 185 - 3600 Frederikssund - DENMARK
webmaster@lars-engelhardt.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-04-01 16:13

"Lars Engelhardt" <webmaster@lars-engelhardt.dk> skrev i en meddelelse
> Har man automatisk Vis Nummer hos TDC hvos man har et alm. ISDN
> abonnement uden nogen till{gsydelser.

Nej

> Nej: Hvad koster det - evt. url !

Få det sammen med en FavoritAftale. Så er der også rabat på alle
telefonsamtaler + flere tillægsydelser.
Jeg mener det er en 20 kroner/md det drejer sig om.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-04-01 16:14

Lars Engelhardt skrev:

>Har man automatisk Vis Nummer hos TDC hvos man har et alm. ISDN
>abonnement uden nogen tillægsydelser.

Nix.

>Nix: Hvad koster det - evt. url !

Det billigeste er vist at få lavet sådan en favoritaftale af en art,
så får du også et par andre tjenester, og desuden sparer du vist 20%
på nogle udvalgte numre (eller er det alle når man har ISDN?)

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Skal du have fjeret SIM-låsen på din Nokia-telefon?
- Eller installeret vibrator og ekstra spil i Nokia 3210?

Fra : Torbenth

Dato : 18-04-01 19:52

Lasse Hedegaard skrev i meddelelsen ...
>Lars Engelhardt skrev:
>på nogle udvalgte numre (eller er det alle når man har ISDN?)
>
>venligst,
>Lasse Hedegaard

Hej.

ISDN favoritaftale koster 22,00 pr. md. Indeholder bl. vis nr.
viderestilling m.m. Aftalen giver 20% rabat på alle samtaler til fastnet
(også udlandet).
Har man samtidig duét får man en rabat på kr. 21,00 pr. kvt. D.v.s at man
kun betaler kr. 45,00 pr. kvt. for hele favoritaftalen.
Man skal huske at fortælle at man vil have ISDN vis nr. De k a n godt
glemme det, har selv prøvet.
For mit eget vedkommende ligger min rabat på samtaler på ca. 140,00 pr. kvt.

Mvh.
Torben

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-04-01 20:26

"Torbenth" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse
> Man skal huske at fortælle at man vil have ISDN vis nr. De k a n godt
> glemme det, har selv prøvet.

Du mener ISDN fremfor alm vis nr?
Så skal det have været en _stor_ tanketorsk da dette gerne skulle ske
automatisk. Det kan dog forekomme, ingen tvivl om det, men det må dreje sig
om tiendedele af en promille af ordrerne

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-04-01 21:24

Martin Højriis Kristensen skrev i meddelelsen
<9bkpmq$1vrd$1@tnews.inet.tele.dk>...
> [...]
>automatisk. Det kan dog forekomme, ingen tvivl om det, men det må dreje sig
>om tiendedele af en promille af ordrerne

Måske - jeg var ude for det, da jeg skiftede til ISDN.....

Jeg havde favoritaftale med VIS NR tidligere - men efter konvertering til
ISDN virkede det ikke mere - og det var så fordi VIS NR ikke var ændret til
ISDN VIS NR.....

Så Torben er ikke den eneste, der har oplevet det !

--
M.v.h.
Jan Vestergaard

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-04-01 21:37

"Jan Vestergaard" <jan@jve.dk> skrev i en meddelelse
> Måske - jeg var ude for det, da jeg skiftede til ISDN.....

Det er også i højere grad en manuel proces.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-04-01 21:27

> [...]

>automatisk. Det kan dog forekomme, ingen tvivl om det, men det må dreje sig
>om tiendedele af en promille af ordrerne

Jeg har nu hørt om flere der har haft det problem, og desuden kagede
TDK også lidt rundt i det, da jeg havde ISDN, og jeg skulle skifte fra
"tvungen A-nummer præsentation", til en anden form (altså hvornår
VORES nummer vistes).

Jeg har aldrig selv haft vis nummer

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-04-01 21:37

> Jeg har nu hørt om flere der har haft det problem, og desuden kagede
> TDK også lidt rundt i det, da jeg havde ISDN, og jeg skulle skifte fra
> "tvungen A-nummer præsentation", til en anden form

Det er en lidt mere kompliceret affære.