Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
canon A80 kontra G5
Fra : flemming kaufmann

Dato : 11-12-03 15:33

Hej

jeg gider sandelig gerne sætte mig ind i tingene, men der har været meget
sparsomme oplysninger, jeg har kunne finde på autofocus principperne på
www.canon.dk og www.canon-europe.com på henholdsvis a80 og G5.

Jeg synes ikke det er helt fair, den tone der bliver brugt i mod mig. Jeg
synes mit indlæg ligger flere klasser over dem, der for gang nr. 100 bare
spørger efter bedste køb til xxx kr eller batterier til kamera yyy, eller
hvor man kan købe fotoudstyr i Tyskland. Den information kan man da meget
let finde selv find, hvis man da selv GIDER:

med venlig hilsen
Flemming

Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 11-12-03 16:06

flemming kaufmann" <fka@bang-olufsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor man kan købe fotoudstyr i Tyskland. Den information kan man da meget
> let finde selv find, hvis man da selv GIDER:

Det var ikke en kritik af at du ikke kunne finde oplysninger om af-systemet
og dets virkemåde, dit spørgsmål var helt relevant, og jeg svarede også
seriøst på det !

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-12-03 19:17

flemming kaufmann <fka@bang-olufsen.dk> wrote:

> jeg gider sandelig gerne sætte mig ind i tingene, men der har været meget
> sparsomme oplysninger, jeg har kunne finde på autofocus principperne på
> www.canon.dk og www.canon-europe.com på henholdsvis a80 og G5.

Jeg har desværre ikke tid til at lede for dig, men jeg kommer i tanker
om, at man kan downloade manualerne til Canons kameraer på engelsk. Der
må du da kunne se, hvilke indstillingsmuligheder, kameraerne har.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-12-03 19:21

Henrik Münster skrev i et indlæg på usenet:
> [...]
> Der
> må du da kunne se, hvilke indstillingsmuligheder, kameraerne har.

http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.html

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk
Erstat invalid med dk ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares
i gruppen.