ROTK billetter
Fra : Søren Kongstad

Dato : 11-12-03 13:16

Da jeg har billetter til bedre pladser onsdag aften i cinemaxx, så vil jeg
godt udbyde mine 2 billetter til ROTK i Dagmar d 17/12 kl 00:03.

Det er ekstremt dårlige pladser række 2 sæde 15 og 17. Jeg prøvede at sidde
på dem da jeg var i Dagmar for nyligt, og de lægger voldsomt op til hold i
nakken!

Men hvis der er interesserede, så svar på dette indlæg, og jeg sender
bestillingskoden til dig.

Billetterne er ikke afhentet endnu.

/Søren

Fra : sniper_Nolight

Dato : 11-12-03 17:40

> Det er ekstremt dårlige pladser række 2 sæde 15 og 17. Jeg prøvede at
sidde
> på dem da jeg var i Dagmar for nyligt, og de lægger voldsomt op til hold i
> nakken!

det var dog den ringeste reklame jeg længe har hørt, godt du ikke skal have
penge hjem)

> Billetterne er ikke afhentet endnu.

i wonder why
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Søren Kongstad

Dato : 11-12-03 23:49

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
> det var dog den ringeste reklame jeg længe har hørt, godt du ikke skal
have
> penge hjem)

Hey der er ikke nogen grund til at sætte folks forhåbninger op Formålet
var jo bare at lade billetterne gå videre. Jeg har for øvrigt afbestilt
billetterne da der sjovt nok ikke var den store respons på indlægget

/Søren

Fra : sniper_Nolight

Dato : 12-12-03 11:30

> [...]
> var jo bare at lade billetterne gå videre. Jeg har for øvrigt afbestilt
> billetterne da der sjovt nok ikke var den store respons på indlægget

lol