MS Windows
briani 27239
adgangskode til fil virker ikke?
Fra : Ps

Dato : 11-12-03 11:39

Der er tale om en word fil - men det siges i word gruppen, at det er en
windows problem - i XP home, med office XP nyinstalleret oveni en office
2000 version.
Filen er beskyttet med password (noget med julegaver og lign.), men nu kan
jeg ikke åbne den. Den spørger ikke mere om password, men kommer bare med en
meddelelse om at "dokumentnavnet eller stien er ugyldig" osv.
Hvordan kommer jeg omkring dette problem - inden jul??
P.sørensen

Fra : Leo.E

Dato : 11-12-03 15:24

"Ps" <pbsremove@adslhome.dk> wrote in message news:<3fd84959$0$27449$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> meddelelse om at "dokumentnavnet eller stien er ugyldig" osv.
> Hvordan kommer jeg omkring dette problem - inden jul??

Hvis du har flyttet filen, så flyt den tilbage igen, en mulighed
kan være at højreklikke og åbn.
Leo

Fra : Ps

Dato : 11-12-03 16:31

> Hvis du har flyttet filen, så flyt den tilbage igen, en mulighed
> kan være at højreklikke og åbn.

Den er ikke flyttet - og det hjælper ikke at højreklikke på den.
Ps.

Fra : KsNa

Dato : 11-12-03 18:25

"Ps" <pbsremove@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meddelelse om at "dokumentnavnet eller stien er ugyldig" osv.
> Hvordan kommer jeg omkring dette problem - inden jul??

Har du prøvet at åbne filen inde fra programmet ?

mvh.
Kim

Fra : Ps

Dato : 11-12-03 22:07

> Har du prøvet at åbne filen inde fra programmet ?

ja, men det giver samme resultat.
Ps.