Efter flytningen
Fra : Maria Frederiksen

Dato : 18-04-01 15:43

Nu er der gået 14 dage efter flytningen.

Buller har bestemt ikke villet ud, så der var jo ingen grund til at passe på
ham, når jeg gik ud - især ikke når de 2 andre var lukket inde. Ha! Smut og
ude var han onsdag aften, blot en uge efter indflytningen. Tydelig forvirret
over at det hele var så fremmed, løb han tværs over gården, hen over græsset
og ind til naboen 100 m nede ad vejen.

Katten reagerede overhovedet ikke på mit kalden, og løb bare forvirret
rundt. Og lige pludselig skete det, der ikke måtte ske. Den forsvandt for
mig. Jeg kaldte og kaldte i over en time, men det var efterhånden blevet
helt mørkt, så jeg gav op og gik ind i seng. Lidt i 4 - miv, miv. Det måtte
være Buller, men da jeg lukkede døren op, stak han af igen. ½ time senere
var han ved hoveddøren og denne gang kom han ind, da jeg kaldte.

De bliver pelset en dag, de små skind. De synes nemlig det er meget sjovere
ude i haven med træer, buske, gemmesteder og fugle, end inde i flytterodet,
og de har bestemt ikke lyst til at komme ind, når jeg synes - men så bliver
man da bare ude lidt mere, for mor kan nemlig ikke fange os.

Mvh Maria

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-04-01 19:24

nåe stakkels dig..
Det er ikke lige så nemt at flytte misser, de har jo deres egen vilje de små
;))

Men godt at Buller kom hjem igen, omend tidspunktet ikke var så velvalgt...

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa