Hvilket program?
Fra : Zeros

Dato : 10-12-03 22:36

Jeg har downloaded et spil hvor der er en Nfo-fil med. I den står der at de
hentede filer skal pakkes ud. Men jeg ved ikke med hvilket program??
Filerne er som denne: flt-rcc.001 + en enkelt af denne: flt-rcc.sfv

Jeg har win-rar og win-zip men de dur vist ikke.

Fra : Devast8or

Dato : 10-12-03 22:43

Zeros wrote:
> Jeg har downloaded et spil

*tager brandsikkert tøj på*

Devast8or

Fra : Zeros

Dato : 10-12-03 22:46

Det er et gratis spil........
så der går nok ikke ild i dig

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-12-03 22:56

Zeros wrote:
> Det er et gratis spil........
> så der går nok ikke ild i dig

Så står det helt sikkert på spillets hjemmeside hvilket program du skal
bruge.

-Sune

--
Is this a christmas sig or an OE bug?

Fra : Core

Dato : 10-12-03 23:07

"Zeros" <filuma@SLETadslhome.dk> wrote in message
> Det er et gratis spil........
> så der går nok ikke ild i dig

Hmm, hvad for et slag freeware spil er det?
for du kan da umulig være så dum at spørge hvordan du pakker et pirat spil
ud her?

Fra : Laziter [9440]

Dato : 10-12-03 23:15

"Core" <Ascondk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Zeros" <filuma@SLETadslhome.dk> wrote in message
>
> Hmm, hvad for et slag freeware spil er det?
> for du kan da umulig være så dum at spørge hvordan du pakker et pirat spil
> ud her?

Nu er der jo mange der betragter pirat-udgaver af spil som værende gratis
spil, dette er jo sådan set også næsten rigtigt, de har kun betalt for
skiven det ligger på

/Benjamin