form problem
Fra : bo rattenborg

Dato : 18-04-01 15:50

http://www.rattenborg.com/test.php

har jeg en helt simpel form. Formen virker fint lokalt, men når den uploades
sker der ikke en dyt - hvorfor mon ? - det er som om at 'text' ikke sendes.

jeg benytter <? print $text; ?> til at vise variablen $text;

Er der nogen der kan se hvad der går galt ?

Mvh
bo rattenborg

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 18-04-01 16:56

"bo rattenborg" <bo.rattenborg@[no spam]mail.dk> wrote:

>http://www.rattenborg.com/test.php

Den endelse ligner utroligt meget noget PHP, FUT til php-gruppen.

>har jeg en helt simpel form. Formen virker fint lokalt, men når den uploades
>sker der ikke en dyt - hvorfor mon ? - det er som om at 'text' ikke sendes.
>
>jeg benytter <? print $text; ?> til at vise variablen $text;

Har du prøvet <?=$HTTP_POST_VARS['text']?> eller ditto med GET i
stedet for POST?

FUT
--
mvh Andreas
http://nau.dk

Fra : Nils Lastein

Dato : 18-04-01 17:08

"bo rattenborg" <bo.rattenborg@[no spam]mail.dk> wrote in message
> [...]
sendes.

> jeg benytter <? print $text; ?> til at vise variablen $text;
>
> Er der nogen der kan se hvad der går galt ?

Jeg vil gætte på, at du intet gør galt, men Apache er som standard
indstillet til, at nægte adgang til filnavnet test.php fra andet end
localhost. Det sker af sikkerhedshensyn og fordi phpinfo()-funktionen typisk
placeres i et test.php-script, som afprøves for at teste sin
Apache-/PHP-installation.

Nils

--
netikette & citatteknik: http://www.usenet.dk/netikette/