Daggamle kyllinger mangles! (lidt OT)
Fra : dpl

Dato : 10-12-03 18:43

Hejsa!
Jeg er kommet i en kyllingepine...
Dvs. jeg står akut og mangler nogle daggamle kyllinger, eller evt. mus.

Er der nogen der har ideer til, hvor jeg kan finde/købe den slags på
Lolland-Falster, helst i løbet af i morgen?

Håber nogen kan hjælpe....
Hilsen Dorthe

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 10-12-03 20:17

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der har ideer til, hvor jeg kan finde/købe den slags på
> Lolland-Falster, helst i løbet af i morgen?

Hej Dorthe

Jeg købte jo 20 stk ved vores kattetræf hos Pia
Der er 17 tilbage, for misserne kan ikke hitte u' a' det.
Hvis du har mulighed for at komme til Vordingborg, så må du få dem *S*

Måske lidt langt at køre, for så lille en slat. (?)

Joan

Fra : dpl

Dato : 13-12-03 18:02

Hej Joan!
Tak for tilbuddet. Desværre kommer jeg sjældent i nærheden af
Vordingborg. Men hvis det sker i nærmeste fremtid, vil jeg da lige
kontakte dig *smil*.

Jeg fandt i første omgang nogle mus til vores tårnfalk, men kunne stadig
godt bruge nogle kyllinger også.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Charlotte

Dato : 13-12-03 18:13

Hej Dorthe

Aaaaih, har i også falke og sådan???

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : dpl

Dato : 13-12-03 19:54

Hejsa!
Ja, vi har faktisk to rovfugle siddende lige for tiden.
Men inden nogen farer i blækhuset, må jeg hellere lige forklare:

Vi driver en vildtplejestation for Dyrenes Beskyttelse, hvor Falck,
dyrlæger og private kan aflevere tilskadekomne vilde dyr. Så vi har
selvfølgelig alle de nødvendige papirer og tilladelser til at huse disse
dyr!

Dyrenes plejes indtil de er i stand til at klare sig i naturen igen.
Ofte går der kunganske få dage, men da vi har et par
"langtids-pensionærer" for tiden, går det hårdt ud over vores beholdning
af foderdyr. Jeg overvejer selv at starte et muse-opdræt, men skal finde
et sted hvor jeg kan skaffe et større antal kyllinger.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Charlotte

Dato : 13-12-03 20:15

Hej Dorthe

Har man kigget på din side, ved man jo også godt, at der er tale om en
vildtplejestation. Jeg synes det er vildt flot og enormt godt det arbejde,
du/I lægger i det og har dyb respekt for det.

Jeg er bare (også) vild med rovfugle...synes de er meget imponerende.

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 13-12-03 20:18

> [...]
> kontakte dig *smil*.
>
> Jeg fandt i første omgang nogle mus til vores tårnfalk, men kunne stadig

Hej Dorthe

Det gør du da bare *S*

Selvom det ikk er så mange jeg har

Joan