Nogle der har erfaringer med Shopaway??
Fra : Michael Hansen

Dato : 10-12-03 17:24

Nogle der har gode/dårlige erfaringer med ovenstående?
Spørger da jeg er ved at købe der.
Michael

Fra : Ole Jensen

Dato : 14-12-03 10:23

Ja, de er billige.

MEN.. Der er ingen form for returret hvis du har åbnet varen, eller de på
nogen måde kan de at du har brugt varen!

Så med mindre man kender varen 100%, og ved hvad man vil have, så vil jeg
ikke købe der.

Her er lidt om deres vilkår fra deres hjemmeside:
Returnering/ombytning:
Fortryder du, mod forventning, et køb, kan du indenfor 14 dage efter
modtagelse returnere varen til butikken. Vi refunderer ikke fragtudgifter i
forbindelse med returnering. Ved returnering af en vare skal denne være
ubrugt og i original emballage. Vi beder dig om at vedlægge en kopi af
ordrebekræftelsen, samt/eller en anden form for fejlbeskrivelse da vi selv
skal sende varen videre i sidste ende.
Dvs. Vil man returnere en vare, må man ikke åbne kassen den er i. Kan vi se
at varen har været i brug, eller emballagen er brudt sender vi varen tilbage
til dig.

/Ole

Fra : Kim Schulz

Dato : 14-12-03 10:31

On Sun, 14 Dec 2003 10:23:29 +0100
"Ole Jensen" <mail@mail.aa> wrote:

> [...]
> Returnering/ombytning:
> Fortryder du, mod forventning, et k_b, kan du indenfor 14 dage efter
> modtagelse returnere varen til butikken. Vi refunderer ikke
> fragtudgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering af en
> vare skal denne v_re ubrugt og i original emballage. Vi beder dig om
> at vedl_gge en kopi af ordrebekr_ftelsen, samt/eller en anden form for
> fejlbeskrivelse da vi selv skal sende varen videre i sidste ende.
> Dvs. Vil man returnere en vare, m_ man ikke _bne kassen den er i. Kan
> vi se at varen har v_ret i brug, eller emballagen er brudt sender vi

dette er mig bekendt ikke tilladt jfg. dansk handels lovgivning.

Fra : Adam Christensen

Dato : 17-12-03 08:51

"Michael Hansen" <mhansen@FJERNjyde.dk> wrote in message
> Nogle der har gode/dårlige erfaringer med ovenstående?
> Spørger da jeg er ved at købe der.

Jeg har lige købt en SE T610 der, og de leverede stort set som lovet (+1
dag). Jeg lagde godt mærke til at deres fortrydelsesbetingelser ikke er helt
i overensstemmelse med gældende lov, men det valgte jeg at se bort fra. De
var billigst og jeg vidste at jeg ikke ville fortryde købet.

--
Adam