Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotoark program
Fra : A & B Linneberg

Dato : 10-12-03 17:27

Hej

Er der et program (gerne gratis) som kan lave fotoark med mulighed for
forskellige udprint.
eks. et stort og ti små billeder på samme ark.
Arkene skal kunne gemmes på en cd.

Hilsen Brian

Fra : Kim Kristensen

Dato : 10-12-03 19:57

Hej Brian

Photoprinter kan det med flere billeder på et ark, men jeg ved ikke om det
kan gemme arkene.

http://atlantic.photoisland.com/photosharing/pprinterLE.html

Med venlig hilsen Kim

Fra : Pico

Dato : 10-12-03 22:34

A & B Linneberg wrote:
> [...]
> forskellige udprint.
> eks. et stort og ti små billeder på samme ark.
Det du efterlyser har HP Photosmart, det er et gratis program der følger med
mange af HP produkter, men du kan også få det gratis ved at melde dig til
HP's fotoskole, du får tilsendt noget matriale og en CD hvor blandt andet
Photosmart er på.
Skolen findes her:

http://www.hp-hjemme.dk/bblogin.php

Pico

Fra : Ove Ilsoee

Dato : 10-12-03 22:58

On Wed, 10 Dec 2003 17:26:51 +0100, "A & B Linneberg"
<a.b.linneberg@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>forskellige udprint.
>eks. et stort og ti små billeder på samme ark.

Prøv HP's fotoskole. Kan fås for en flad 50'er mange forskellige
steder (Bilka m.m.)
Indeholder også ACDSee, masser af valuta for pengene.

Mvh
Ove Ilsøe
Remove -rmv- before mailing