Skærm vil ikke tænde når videokort er inds~
Fra : Salva

Dato : 10-12-03 17:19

Jeg har købt et ASUS a7v8x-mx bundkort
(http://www.asus.com/products/mb/socketa/a7v8x-mx/overview.htm) som jeg har
installeret med WinXP uden problemer.

Nu hvor jeg vil sætte mit Matrox RTX.100
(http://www.matrox.com/video/support/rtx100xtremepro/rec/home.cfm) videokort
i, vil min skærm ikke tænde. Så snart jeg tager kortet ud igen tænder den.

Er der en indstilling i BIOS som skal sættes eller kan BIOS/bundkortet ikke
finde mit videokort?

Jeg installeret den nyeste BIOS opdatering Asus har på deres hjemmeside og
sat andre AGP-grafik kort i computeren sammen med RTX.100 uden resultat. Så
snart RTX100 kortet er i computeren vil skærmen ikke tænder. Computeren
booter ellers normalt.

Har I et bud på en mulig løsning?

-Salva