active desktop
Fra : Zurfer

Dato : 18-04-01 15:04

Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe..men jeg prøver...

Kan man få et element som man har på sin active desktop ind på sin egen
hjemmeside.?

--
Mvh. Kenneth
Kenneth_andersen@mailme.dk

Fra : The New Dawn Inc.

Dato : 18-04-01 15:16

Du kan jo opsætte windown til at vise din desktop som active opbejt, så du
kan lave din egen hjemmeside som skrivebord, jeg ved ikke om det var det du
mente, ellers spørg igen.

Med venlig hilsen
Manuel Ojeda

Skift til Danmark billigste telefon takster, det koster ingen ting. Læs også
om hvordan du kan opbygge dig en foretning der arbejder for dig, resten af
dig liv. www.tnd-inc.com

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-04-01 16:47

Wed, 18 Apr 2001 16:15:49 +0200, skrev "The New Dawn Inc."
<webmaster@tnd-inc.com>:

Hej Manuel Ojeda.

Velkommen til gruppen som skribent.
Hvis du vil gøre dine svar mere læsbare, så er din quotning ikke så
heldig.

Det mest læsvenlige opnås ved at man kun citerer det man direkte
svarer på og så skriver svaret under det citerede, så kan man nemt se
hvad det er man svarer på.

Der er f.eks. ingen grund til at medsende hele det indlæg, som man
svarer på.

Læs gerne <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>

samt lidt om signaturer på

<http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html>

med venlig hilsen
Knud
http://smedeparken.mobilixnet.dk opdateret 24.03.2001

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 18-04-01 15:50

"Zurfer" <kenneth_andersen@vip.cybercity.dk> wrote:

>Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe..men jeg prøver...

Det er vist ikke helt forkert.

>Kan man få et element som man har på sin active desktop ind på sin egen
>hjemmeside.?

Det kommer vist an på hvilket element der er tale om.
--
mvh Andreas
http://nau.dk