MS Windows
briani 27239
Program til at vise indhold af disk - som ~
Fra : Morten Larsen

Dato : 10-12-03 16:43

Hej

Jeg savner et program noget lign. et jeg har der
hedder WINDRU4. men det kan ikke klare diske over
en GB (gammelt et)

Mit gamle program kan vise indholdet af en disk som en
lagkage alt efter filer/programmers størrelse. Uundværligt
ved oprydning. Kender nogen her til noget lignende ?
Win xp-pro

Morten

Fra : Viktor

Dato : 10-12-03 19:49

Hej Morten,

Jeg bruger et program, der hedder diskSpace Explorer 2000.

Det er et knippelt godt program, som du kan downloade herfra:

http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,6177,00.asp

Hilsen
Viktor

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 14-12-03 16:00

Måske dette (har ikke selv prøvet det):
http://www.digallery.com/diskdata/

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 14-12-03 23:41

"Gert Søgaard Jensen" <nospamto@gert-soegaard-jensen.dk> skrev i en
meddelelse news:1luotv4uakgn799uk59aol2vjafroe4r97@4ax.com...

> Måske dette (har ikke selv prøvet det):
> [...]

Denne her kan med sikkerhed håndtere diske af alle størrelser:
http://www.jam-software.com/treesize/index.shtml
Og kan for resten en hel del mere...prøv selv !
--
Mvh