Mere om Nudie
Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 10-12-03 16:22

Hej.

Nu har jeg simpelthen placeret en lang stribe brun pakketape hen over det
sted på gulvtæppet, hvor katten plejer at kradse (det er sådan en slags
revne i tæppet, åbenbart et svagt punkt...). Ikke fordi det ser specielt
kønt ud med 1½ meter tape på gulvet, men pyt med det. Det har i hvert fald
hjulpet. Nudie kradser slet ikke mere. Det bekræfter min teori om at Nudie
var i en form for affekt - at når den først begyndte at kradse kunne den
slet ikke holde op igen, selv om den egentlig ikke havde lyst til at kradse.
De to kradsetræer bruges ganske som normalt.

Til potteplanten fremstiller min far en rund plade med hul i midten, så der
er plads til potteplantens stamme. Pladen er delt i to stykker, så man kan
tage dem op når blomsten skal vandes. På den måde undgår jeg forhåbentlig at
få lejligheden svinet til med jord.

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 10-12-03 17:53

> [...]
> tage dem op når blomsten skal vandes. På den måde undgår jeg forhåbentlig

Det virker ellers også godt at have noget kattegræs stående...Så kan
katten(e) grave i det i stedet for planterne ;-D

Carsten

Fra : Kate

Dato : 10-12-03 21:13

Jeg håber Nudie bliver ved med at styre sig, så i igen kan få et godt
forhold til hinanden.
Ang. graven potteplanter op, så kan jeg fortælle hvad mine forældre
gjorde da deres første kat fik den idé at grave planter op og besørge i
jorden. De tog på stranden og hentede nogle store sten som kunne dække
jorden og katten havde da ikke mulighed for at grave i planterne. Sådan
stoppede de effektivt hans dårlige van og så så det faktisk pænt ud
samtidig

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.