skygger igen igen....
Fra : Martin

Dato : 18-04-01 14:57

<head>
h1 {
   height:48px;
   width: 500px;
   font-size: 28px;
   color: Blue;
   font-family : Verdana, Arial, sans serif;
   font-weight: 900;
   text-align: center;
   filter: shadow(color : #000000, direction : 150);
   line-height : 50px;
}
</head>
<h1>HER ER EN LILLE TEST</h1>

Dette virker ikke i IE 5.5 !!

har også prøvet med <span class="skygge"></span> også kaldet h1 for
..skygge !
Virkede heller ik !

--
Bye for now Martin
http://www.lsv18.f2s.com

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-04-01 16:38

Wed, 18 Apr 2001 15:57:03 +0200, skrev Martin <martini@mailme.dk>:

>har også prøvet med <span class="skygge"></span> også kaldet h1 for
>.skygge !
>Virkede heller ik !

Det kan være din IE, der driller.

Kan du se skygge på min hjemmeside ved Knud Gerts hjemmeside?

I min egen IE kan jeg ikke se mange af filterfunktionerne og det kunne
jeg indtil for et par uger siden.

Jeg ved ikke, hvorfor de er røget.

En anden af denne gruppes skribenter har oplevet noget tilsvarende og
kunne heller ikke se det i sin IE, men godt i andre tilsvarende
IE'ere.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Martin

Dato : 18-04-01 20:30

On Wed, 18 Apr 2001 17:38:19 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Kan du se skygge på min hjemmeside ved Knud Gerts hjemmeside?

Ja jeg kan godt se det på din side... Det var der fra jeg fik
inspirationen..

>Det kan være din IE, der driller.

Ja det må det være..!

Er det fordi det bliver kørt i PHP med echo ?
like echo "<span class=\"skygge\">noget</span>";
???

--
Bye for now Martin
http://www.lsv18.f2s.com

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-04-01 22:54

Wed, 18 Apr 2001 21:30:06 +0200, skrev Martin <martini@mailme.dk>:

>Er det fordi det bliver kørt i PHP med echo ?
>like echo "<span class=\"skygge\">noget</span>";
>???

Ingen anelse, jeg aner absolut intet om serversidesprog, så på det
punkt kan jeg ikke hjælpe.

Og som tidl. skrevet, bl.a. skyggefunktionen er forsvundet i min IE af
uransagelige grunde.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Robert Piil

Dato : 18-04-01 23:40

On Wed, 18 Apr 2001 21:30:06 +0200, Martin <martini@mailme.dk> wrote:

>Er det fordi det bliver kørt i PHP med echo ?
>like echo "<span class=\"skygge\">noget</span>";
>???

Nej, ikke hvis det ellers er lavet korrekt. Det browseren fortolker,
er det du ser, hvis du kigger på kildekoden via browseren.

Robert Piil
http://rpiil.dk

Fra : Martin

Dato : 18-04-01 22:58

Se hele tråden i html nyhedsgruppen...!

Fra : Ghashûl

Dato : 19-04-01 21:19

On Wed, 18 Apr 2001 23:57:33 +0200, Martin <martini@mailme.dk> wrote:

>Ja det må det være..!
>
>Er det fordi det bliver kørt i PHP med echo ?
>like echo "<span class=\"skygge\">noget</span>";
>???

Hvad skulle det have med noget at gøre?
IE kan jo ikke se dine PHP koder, den ser jo kun outputtet som i dette
tilfælde er <span class="skygge">noget</span>

--
Regards Ghashûl
ICQ: 7223six29 † E-mail: stefan at bruhn dot to † URL: http://ghashul.dk/

I demand the right to keep and arm bears