Kabinet med usb i front- 8 ekstra ledninge~
Fra : Henry

Dato : 10-12-03 15:48

Jeg er ved at samle en pc til et børneværelse. Til forskel fra dem jeg har
samlet før , er der ved den kabinet jeg foreløbig har købt, otte ledninger
med små sorte 1 pins stik, som sidder snoet sammen 4 i gruppe - altså 2
grupper.

Jeg formoder det er til de 2 usb stik som sidder i fronten af kabinettet, en
JNC http://www.jnc.com.tw/5ja-02.htm.

Men spørgsmålet er:

Vil der i alle nyere ATX bundkort være pins til de 8 USB ledninger til de 2
front USB front udtaget i kabinettet.??

Jeg formoder bundkortet skal være en Chaintech CT-7VJCA ATX. som sikker har
2 USB stik bagud, men forhåbentlig også pins til 2 USB udtag.

Eller er der noget at tage hensyn til ved køb af bundkort med hensyn til de
nævnte stik.??

--
Med venlig hilsen Henry

Fra : iddqd

Dato : 11-12-03 01:11

Henry wrote:

> Jeg formoder det er til de 2 usb stik som sidder i fronten af kabinettet, en
> JNC http://www.jnc.com.tw/5ja-02.htm.

Korrekt.

> Men spørgsmålet er:
>
> Vil der i alle nyere ATX bundkort være pins til de 8 USB ledninger til de 2
> front USB front udtaget i kabinettet.??

Nej.

> Jeg formoder bundkortet skal være en Chaintech CT-7VJCA ATX. som sikker har
> 2 USB stik bagud, men forhåbentlig også pins til 2 USB udtag.

Check på Chaintechs hjemmeside, du kan ikke regne med at der er interne
USB udtag.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Henry

Dato : 11-12-03 08:14

> Check på Chaintechs hjemmeside, du kan ikke regne med at der er interne
> USB udtag.

Tak for svar

Der står "Optional USB adapter for additional USB ports" på Chaintechs
hjemmeside,
så det må vel kunne oversættes til valgfri stik for ekstra usb porte