MS Windows
briani 27239
hjælp til win XP
Fra : Futte

Dato : 10-12-03 15:27

Hej

jeg er meget træt af at når jeg klikker på et link på en hjemmeside er det
vindue der åbner kun 10*12cm og min skærm køre i 1240*960 er der et sted i
reg databasen hvor jeg kan ændre det så den åbener i max har prøvet at
trække det til max men næste gange er det samme størelse.

MVH
Futte

Fra : Janner

Dato : 10-12-03 15:47

"Futte" <fnugi2003(spam)@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> reg databasen hvor jeg kan ændre det så den åbener i max har prøvet at
> trække det til max men næste gange er det samme størelse.

Træk det til max størrelse og tryk MAXIMER ! så skal du se

/Jan

Fra : Futte

Dato : 10-12-03 15:57

"Janner" <askme2@unameithoney.com> skrev i en meddelelse

> "Futte" <fnugi2003(spam)@yahoo.dk> wrote in message

> Træk det til max størrelse og tryk MAXIMER ! så skal du se
>
> /Jan

Det har jeg prøvet men samme resultat 'øv'
MVH

Fra : jk

Dato : 10-12-03 16:47

Futte wrote:
> [...]

Jeg mener, at man efter at have lavet den størrelse vindue man ønsker, skal
lukke det (vinduet) igen - altså ved hjælp af krydset.
Og lukke OE -
Starte op igen, og så kan min OE huske størrelsen til næste link.
(vinduet må ikke være maximeret, og du kan ikke få max. vinduet frem som
standard til links)

--
mvh.
jk