Gulv til loft i Maxizoo
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 10-12-03 13:49

Har netop fået den lokale avis ind og kan se at de i Maxizoo har et gulv til
loft miljø til kun 599,-. Det er knagme billigt. Det er med hule, rør og
måske seng foroven. Måler 240-265 i højden.
Vil lige informere jer, hvis i alligevel skal indkøbe et miljø. F.eks i
julegave til missen

Hilsen Linda

Fra : Pernille & Jesper

Dato : 10-12-03 14:31

Jeg kan tilføje at vi netop har købt et i mandags, og det er vældig
populært... Okay, det er ikke verdens mest kraftige konstruktion, så
holdbarheden er vel begrænset, især når det er coon-kastrater, der
tumler rundt i det, men der er tilsyneladende nogle glimrende putte- og
kradsepladser i

/Pernille
www.garion.dk
Hunkilling til salg!

Fra : Kate

Dato : 10-12-03 21:55

Pernille & Jesper <nospam2@brunholm-scharff.dk> wrote in

> Jeg kan tilføje at vi netop har købt et i mandags, og det er vældig
> populært...

Havde i problemer med at samle det? Ja, ved godt det lyder som et meget
nærgående spørgsmål, men jeg lokkede min mor til at købe et for 2-3
uger siden og hun kan ikke finde ud af at samle det. Da hun ikke er på
nettet kan jeg roligt afsløre at hun ikke er specielt kvik med et
stykke værktøj, så jeg skal kigge på det når jeg skal ned til hende
næste gang, men hun påstår hårdnakket at der mangler skruer.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Pernille Scharff

Dato : 11-12-03 08:30

Hej Kate,

> Havde i problemer med at samle det?

Njaeh - altså samlevejledningen er absolut IKKE på Ikea-niveau *griner* men
det gik da. Der er en pose med et antal lange og korte skruer og så er der
sådan nogle tingester med gevind i begge ender som man selvfølgelig bruger
når to stolper skal samles med en plade eller hylde imellem. Vores største
problem var, at man ikke kan se forskel (i vejledningen, altså) på hvor der
skal bruges de korte og de lange skruer, men det måtte så blive efter
udelukkelsesmetoden. Vi endte i hvert fald med at bruge de korte skruer der
hvor røret sættes fast på en hylde og så gik resten nogenlunde op

Hvis I ryger ud i problemer må du gerne maile eller ringe, så skal jeg
(eller min handy-man) forsøge at vejlede efter bedste evne

/Pernille

Fra : Kate

Dato : 11-12-03 21:53

"Pernille Scharff" <nospam2@brunholm-scharff.dk> wrote in

> Njaeh - altså samlevejledningen er absolut IKKE på Ikea-niveau
> *griner*

Kan det være værre
Nå, men jeg må jo nok væbne mig med tålmodighed når jeg kommer derned.
Jeg plejer at være skidestædig med sådan nogle ting, jeg opgi'r ikke
bare lige sådan uden videre

Fra : Denise

Dato : 11-12-03 09:31

> Da hun ikke er på
> nettet kan jeg roligt afsløre at hun ikke er specielt kvik med et
> stykke værktøj,

så så så, en symaskine er da også en slags værktøj
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 11-12-03 21:49

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in

> så så så, en symaskine er da også en slags værktøj

Joe, men giv hende en skruetrækker i hånden og hun vender den temmeligt
sikkert forkert
Godt hun ikke kan læse med her, så var jeg nok blevet slettet af
testamentet

Fra : Denise

Dato : 12-12-03 09:03

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in message
> [...]
> sikkert forkert
> Godt hun ikke kan læse med her, så var jeg nok blevet slettet af

Hihi, ja det går squ ikke, tænk alle de katte du så vil gå glip af at arve

--
Hilsen Denise