Rimelig reperationstid?
Fra : Brian Binnerup

Dato : 10-12-03 11:05

Hejsa.

Jeg sendte for 6 uger siden min T68i til reperation hos Telemesteren i
Vejle.

Efter at han ikke svarende på mail, har jeg flere gange ringet derned, og
hvor han ikke har ringet tilbage som lovet. Jeg har senest haft fat i ham
idag hvor han stadig ikke kan svare mig på hvor min telefon er, eller
hvornår jeg kan få den igen.

Tager det typisk så lang tid at få repareret sådan en fætter? Det er jo lidt
svært at gøre ret meget, der er ingen pointe i at kræve købet ophævet, da
det jo er abbonnement osv...

Umiddelbart kan jeg ikke se ret meget andet jeg kan gøre end at skælde ud
- Er der nogen der har nogle fif?

Mvh

Brian

PS. Det skal siges at jeg i perioden har haft en lånetelefon (en gammel
Nokia, som jo ikke fungerer med telefonanlæg i bilen, strøm osv.)

Fra : Jens Lykke Brandt

Dato : 10-12-03 11:23

"Brian Binnerup" <brian@NOSPAMbinnerup.dk> wrote in message
> Tager det typisk så lang tid at få repareret sådan en fætter? Det er jo
lidt
> svært at gøre ret meget, der er ingen pointe i at kræve købet ophævet, da
> det jo er abbonnement osv...

De sidste to gange jeg har fået kigget på min mobiltelefon (SonyEricsson
T310) - hhv. en software-opdatering og en defekt mikrofon - har det været
hos TeleCare på Kbh. Hovedbanegård: Og begge gange tog det en halv time.

Så 6 uger er lige i overkanten synes jeg nu nok...

Hyg
Jens Brandt

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-12-03 12:35

Brian Binnerup skrev i et indlæg på usenet:
> [...]
> haft fat i ham idag hvor han stadig ikke kan svare mig på hvor min
> telefon er, eller hvornår jeg kan få den igen.

Det lyder meget userøst, at de ikke svarer på mail eller ringer tilbage
som lovet.

Jeg har prøvet 2 københavnske firmaer (Dansk Unlock og M.U.S.R.) og der
har aldrig været problemer.

Senest havde jeg en N6210 inde hos MUSR - der var lidt kludder med
volume-kontrollen og samtidig skulle den have ny software.

Jeg sendte den med posten torsdag - så han mailede tilbage fredag og
fortalte, at nu var den lavet - og jeg sendte så en check på beløbet -
og telefonenen kom retur med posten mandag.

Så du har nok været lidt uheldig at ramme en forhandler, der ikke selv
reparerer, men sender den videre til et autoriseret værksted et eller
andet sted i verden ?

Hvis det er en garati-reparation, så skal den måske til et bestemt
sted - jeg ved det ikke ?

Men derfor kunne de da godt svare....

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk
Erstat invalid med dk ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares
i gruppen.

Fra : Jens

Dato : 10-12-03 13:49

> [...]
> andet sted i verden ?
>
> Hvis det er en garati-reparation, så skal den måske til et bestemt

SE sendes typisk til Teleservice og fra Vejle kunne man gætte på

Teleservice Århus
Egsagervej 16. 1 sal
8230 Åbyhøj
Tlf : 86 75 66 66

Jeg fik opdateret sw på min T68i for nogle uger siden. Garantireparation
indsendt via lokal forhandler. Det tog 7 arbejdsdage plus en weekend, og jeg
synes det var lang tid!

6 uger er helt uacceptabelt og manglende svar er jo nærmest kriminelt...
synes egentlig at du også skulle klage din nød til Ericsson kundecenter, der
måske har brug for til viden for at kunne (fra)vælge dårlige forhandlere.

Jens

Fra : Abdel

Dato : 10-12-03 16:55

Hvis det er en garati-reparation så er det hos Telecare.dk
Hvis ikke så danskunlock.dk

6 uger er for meget, ring til Ericsson og klage.