Gode børnevenlige campingpladser på Bornho~
Fra : Jan

Dato : 10-12-03 09:34

Hejsa

Min kone, vores 2 børn på 3 og 6 og jeg selv har købt et 4 personers telt og
har planer om at tage på lidt camping her til sommer.
Hvad koster det at campere, og hvor i Jylland og på Bornholm findes der
nogle supergode og børnevenlige campingpladser med pool osv. og hvad skal
man kigge efter.
Ja i kan sikkert høre vi er helt nye på det her område.

Jan

Fra : Per H

Dato : 10-12-03 09:58

On Wed, 10 Dec 2003 09:33:50 +0100, "Jan" <jan@soerensen.mail.dk>
skrev:

> [...]
>har planer om at tage på lidt camping her til sommer.
>Hvad koster det at campere, og hvor i Jylland og på Bornholm findes der

Du skal nok købe campingbogen, hvor alle campingpladser er vist med
foto og priser. Men i jylland, har jeg prøvet Jesperhus hvor der er
meget til ungerne, og blomsterpark til de voksne.

Jeg havde engang en campingbog, hvor jeg gav pladserne point, for hvor
gode de var efter vores opfattelse, med børn, Men jeg lånte bogen ud,
og har ik set den siden.

Men hvis du går efter legepladser, og vand, skal du nok kigge efter
dem der har 3-5 stjerner.

Men jeg tror nu ikke at priserne svinger så meget at det er værd at
tage hensyn til.

Og god fornøjelse med teltferien. Det har jeg prøvet i mange år. og
med alle former for telte.

Det bedste telt er villatelt 1 2Trio men det var megatungt og fyldte
hele bagagerumet.

Hvis du skal til bornholm, er der svanernes camping.

De er sikkert på nettet+

Vh Per

icq 8212837

Fra : Per H

Dato : 10-12-03 20:43

skrev:

>Hejsa
>
>Min kone, vores 2 børn på 3 og 6 og jeg selv har købt et 4 personers telt og

tjek denne side

http://www.hanses-campingsider.dk/profsider.htm
Vh Per

icq 8212837

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 11-12-03 08:02

Du kan hos de fleste campingforhandlere hente DK Campings katalog over
deres campingpladser ganske gratis. Du behøver ikke betale for at få
god viden om campingpladser.

Du kan også se her: www.dkcaming.dk - og så gå ind under
CAmpingpladser og find Bornholm. Så er der noget at vælge imellem.

Jeg kan varmt anbefale pladsen på Dueodde.

/Flemming

Fra : Kirsten & Tim Odders~

Dato : 11-12-03 09:58

Vi var sidste årpå Sannes Familie camping, den ligger lidt uden for gudhjem.
Den er ikke så stor, men den er dejligstille, med en dejlig børne pool. Der
er også masser af boldplads og en strand..

Der er meget rent på denne plads. nye baderum, en storfælles gasgrill til
fri benyttelse.

Men hvis I skal hvaeplads der skal I booke nu

Hilsen

Kirsten og Tim

Medlem af Combi-Camp Clubben
http://www.cc-club.dk/

Fra : Per H

Dato : 11-12-03 10:41

On Thu, 11 Dec 2003 09:57:47 +0100, "Kirsten & Tim Oddershede"
<kogt16@stofanet.dk> skrev:

>Vi var sidste årpå Sannes Familie camping, den ligger lidt uden for gudhjem.
>Den er ikke så stor, men den er dejligstille, med en dejlig børne pool. Der
>er også masser af boldplads og en strand..

Ja den har jeg også været på, og den ligger i de bedste omgivelser.

Så vidt jeg husker er der flere teltafdelinger. der er nogle enkelte
der ligger ned til vandet, og resten ligger på en græsplæne et stykke
fra servisebygningerne.

Der er fantastiske bademuligheder, bla. spabad. og køkkenafdelingen er
også stor med alt teknisk udstyr.

Der er rift om pladsen, og skal man lege telt, hus, er det min. for 14
dage.

Vh Per

icq 8212837