MS Windows
briani 27239
Skaermoploesning
Fra : Tue Jensen

Dato : 09-12-03 21:48

Jeg har lige solgt min gamle pc, men jeg glemet at sætte skærmopløsningen
ned. Og nu kan den nye ejer ikke se noget på skærmen når win xp er
startet(han skærm kan ikke klare opløsningen). Hvad kan han gøre?

--

Mvh. Tue
http://www.dfmc.dk/?id389

Fra : JSM

Dato : 10-12-03 09:40

"Tue Jensen" <Mail_Me@SMUTstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige solgt min gamle pc, men jeg glemet at sætte skærmopløsningen
> ned. Og nu kan den nye ejer ikke se noget på skærmen når win xp er
> startet(han skærm kan ikke klare opløsningen). Hvad kan han gøre?

Starte op i fejlsikret tilstand og sætte opløningen ned.

mvh
Jesper