Albert har fundet et nyt hjem
Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 09-12-03 21:03

Hejsa

Jeg vil bare lige fortælle jer, at Albert har fået et nyt hjem (han er dog
ikke flyttet endnu). Han skal til Århus og være enekat (efter mange
overvejelser og analyseren af hans adfærd overfor andre katte) hos et ungt
par, der er 100% indstillet på en aktiv kat, der skal stimuleres en masse!

MVH Mette

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 09-12-03 21:43

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> par, der er 100% indstillet på en aktiv kat, der skal stimuleres en masse!

Hej Mette

Smaddergodt *S* Dejligt at I fandt et hjem til ham
Håber det bedste for ham

Joan

Fra : Kate

Dato : 10-12-03 18:05

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> wrote in

> [...]
> (efter mange overvejelser og analyseren af hans adfærd overfor
> andre katte) hos et ungt par, der er 100% indstillet på en aktiv

Skønt at høre, Mette. Jeg krydser alt for at det er det han har brug
for. Held og lykke til ham fremover.

Hvordan går det iøvrigt med EMse, er hun faldet godt til i sit nye
hjem?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : dorthe

Dato : 10-12-03 20:32

Skulle hilse og sige at Emse har fundet fidusen ,til at koste rundt med sin
nye katteslave *GG*
Hun har det godt og stortrives. Hun har endnu ikke haft et udheld uden for
kattebakken.
Hun putter gerne i sengen sammen med sin katteslave.
Så jo det går ganske fint.

Når jeg engang får opdateret min hjemmeside, kommer der billeder at hende.
venligst udlåndt af min mor *SS*

Knuser og brum fra Dorthe coco og catwalk.

www.kity.dk

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 10-12-03 21:00

"dorthe" <dorthe@nospam.kity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kattebakken.
> Hun putter gerne i sengen sammen med sin katteslave.

Ih, det lyder altså bare godt. I starten, da hun lige var flyttet ind her,
nød hun også at sove hos mig, hvis jeg tog en middagslur. Har din mor hende
liggende under dynen? Det elsker hun, men hun får det hurtigt for varmt og
må ud igen *G*

> Når jeg engang får opdateret min hjemmeside, kommer der billeder at hende.
> venligst udlåndt af min mor *SS*

Jaaah!

MVH Mette

Fra : Kate

Dato : 10-12-03 21:09

"dorthe" <dorthe@nospam.kity.dk> wrote in

> Hun har det godt og stortrives.

Det var dejligt at høre. Altid rart at høre solstrålehistorierne

Fra : Elwarth

Dato : 10-12-03 21:17

Hej Mette
Dejligt at høre, at situationen har løst sig for både Albert og Emse

Venligst
Dorthe