download - hvordan
Fra : Henrik

Dato : 18-04-01 13:53

Davs
Mon jeg kan få lidt hjælp til dette lille problem?

Jeg vil gerne have at man skal kunne downloade filer fra min hjemmeside.
Hvordan griber jeg mon det an?

Venlig hilsen
Henrik

Fra : The New Dawn Inc.

Dato : 18-04-01 14:09

For at lave et link på din hjemmeside så folk kan download fra den, skal du
indsætte en hyperlinkreference. Hvis du f.eks. vil hente en fil kaldet
"hentmig.exe" der ligge i samme bibliotek som din hjemmeside skriver du : <A
HREF="hentmig.exe">Hentmig</A>
Hvis du har andre spørgsmål angående html programmering, kan du skrive til
mig på manuel@tnd-inc.com

Med venlig hilsen Manuel Ojeda Skift til Danmark billigste telefon takster,
det koster ingen ting. Læs også om hvordan du kan opbygge dig en foretning
der arbejder for dig, resten af dig liv. www.tnd-inc.com

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 18-04-01 14:15

"Henrik" <hnn@sol.dk> wrote:

>Mon jeg kan få lidt hjælp til dette lille problem?

Naturligvis.

>Jeg vil gerne have at man skal kunne downloade filer fra min hjemmeside.
>Hvordan griber jeg mon det an?

Du uploader dem såmænd ganske som du ville uploade et billede eller en
html-fil.

Derefter linker du til dem:

hjemmelavede program</a>

--