Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gamle billeder fra Kolding søges (måske OT~
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-12-03 20:41

Hejsa!

Jeg kan ikke helt hitte ud af, om jeg er OT men here we go..

Jeg søger gamle billeder fra Kolding helt tilbage fra 1920'erne og
deromkring. Billeder hvor man tydeligt kan se hvordan byen har ændret sig
igennem tiderne.

Findes det? Og hvor?

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 09-12-03 21:25

"Martin Johansen [6000]" wrote:

> [...]
>
> Jeg søger gamle billeder fra Kolding helt tilbage fra 1920'erne og
> deromkring. Billeder hvor man tydeligt kan se hvordan byen har ændret sig

Du er temmelig meget off-topic med denne efterlysning, prøv at
forhøre dig på Kolding's lokalhistoriske arkiv, eller på Rigs-
arkivets samling af historiske fotos.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-12-03 21:28

Niels Ebbesen wrote:

> Du er temmelig meget off-topic med denne efterlysning, prøv at

Hehe, det tænkte jeg sq nok

> forhøre dig på Kolding's lokalhistoriske arkiv, eller på Rigs-
> arkivets samling af historiske fotos.

Jeps, det prøver jeg.

Tak for tippet!

Fra : Henning

Dato : 09-12-03 22:17

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg søger gamle billeder fra Kolding helt tilbage fra 1920'erne og
> deromkring. Billeder hvor man tydeligt kan se hvordan byen har ændret sig

Du kan evt. prøve i dk.videnskab.historie.lokalhistorie.

mvh Henning

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-12-03 22:36

Henning wrote:

> Du kan evt. prøve i dk.videnskab.historie.lokalhistorie.

Tak for budet!

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 10-12-03 11:03

"Martin Johansen [6000]" wrote:

> Findes det? Og hvor?

På flg. side fandt jeg en hel fotobog med billeder fra Kolding
http://home24.inet.tele.dk/gamlefotografier/Sider/DK004006.htm

Kolding før og nu - en by i billeder.
Type: s/h
Sider: 228