MS Windows
briani 27239
USB og Win XP
Fra : Tue Jensen

Dato : 09-12-03 20:37

Jeg har problemer med USB. Jeg opdaterede til Win XP Pro i går, og nu virker
USB stikkene ikke. Nogle forslag???

--

Mvh. Tue
http://www.dfmc.dk/?id389

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 09-12-03 20:59

> Jeg har problemer med USB. Jeg opdaterede til Win XP Pro i går, og nu
virker
> USB stikkene ikke. Nogle forslag???

Hvor mange stik har du taget i brug? Prøv evt. at hive et ud du ikke
altid bruger (ikke ment som endelig løsnig, vi er ved at fejlfinde =) ).

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen

Fra : Leony

Dato : 09-12-03 21:37

In news:3fd62444$0$27348$ba624c82@nntp04.dk.telia.net,
Tue Jensen <Mail_Me@SMUTstofanet.dk> typed:

> Jeg har problemer med USB. Jeg opdaterede til Win XP Pro i går, og nu
> virker USB stikkene ikke. Nogle forslag???

USB 1.1 eller USB 2.0?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Tue Jensen

Dato : 09-12-03 21:42

Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> wrote in message
> In news:3fd62444$0$27348$ba624c82@nntp04.dk.telia.net,
> Tue Jensen <Mail_Me@SMUTstofanet.dk> typed:

> USB 1.1 eller USB 2.0?

Jeg har USB 2.0 og jeg bruger kun et stik(til musen) og har været alle stik
igennem.

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 09-12-03 23:56

> "Tue Jensen" skrev i en meddelelse...
> Jeg har problemer med USB. Jeg opdaterede til Win XP Pro i går, og nu virker
> USB stikkene ikke. Nogle forslag???

Jeg prøvede engang at alle USB-porte ikke virkede efter at have installeret OfficeXP?!
Men den løsning jeg kom frem til var at slette alt under 'USB-controllere' i 'Enhedshåndtering'.
Efter at have ladet dem geninstallere sig selv virkede de alle igen.
Måske var dette en løsning?

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 10-12-03 16:13

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:hqsBb.56406$jf4.3203388@news000.worldonline.dk...

> [...]
i 'Enhedshåndtering'.
> Efter at have ladet dem geninstallere sig selv virkede de alle igen.

Hej
Jeg har haft det samme problem, det blev en opdatering af bios, og der var
mange i denne gruppe der havde det samme problem
Gunnar

Fra : Tue Jensen

Dato : 10-12-03 20:22

"Gunnar Grooss" <g.grooss@oncable.dk> wrote in message

> [...]
> Jeg har haft det samme problem, det blev en opdatering af bios, og der var
> mange i denne gruppe der havde det samme problem

Jeg har løst problemet, det viste sig at da jeg opdaterede til Win XP pro
installerede den ikke driver til "USB Enhanced Host Controller".Det er løst
nu.