sms-sender der ikke medsender reklamer?
Fra : Tower

Dato : 18-04-01 13:44

Findes en web-sms-sender der

-ikke medsender reklamer (url og lignende)
-virker med WOL- og Telmore-numre
-ikke har et 'fra'-felt der SKAL udfyldes

-Tower

Fra : Thomas Jari

Dato : 19-04-01 16:08

www.jari.adsl.dk

Fra : Henning Petersen

Dato : 23-04-01 22:14

On Thu, 19 Apr 2001 17:07:46 +0200, "Thomas Jari"
<thomas@jari.adsl.dk> wrote:

> www.jari.adsl.dk

Det er da meget godt. Jeg prøvede lige, og der gik da 3 minutter før
den ankom. Desuden står du som afsender af mailen ?!?!

Det kan da ligesom ikke bruges til det store.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ E-mail: mailto:henning.petersen@hpc.dk