mere nfs: underground bøvl
Fra : Ukendt

Dato : 09-12-03 19:38

hi all

jeg har lige købt subj. og jeg skal ikke kunne sige om det er fedt, for
efter endt instalation sagde den"indsæt cd 2" det gør jeg så, så siger den
"iindsæt korrekt cd" FUCK spillet tænker jeg og henter en nocd... så starter
det op i 3 sekunder hvorefter jeg får sort skærm... magen til skod
spil...skal det bare hyles ud ?

MVH.
Anders Skalsted - Din Personlige Unlocker
www.dinunlocker.dk

Fra : Vega

Dato : 09-12-03 19:50

"Anders Skalsted - www.dinunlocker.dk" <anders(a)dinunlocker.dk> skrev i en
meddelelse news:3fd61726$0$156$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
starter
> det op i 3 sekunder hvorefter jeg får sort skærm... magen til skod

Har du ændret sprogindstillinger til Engelsk/australsk?

Mvh. Vega.

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-03 20:01

"Vega" skrev i en meddelelse

> [...]
jeps...(læste ng igennem først ( den skriver"cannot locate cd-rom)

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-03 23:23

"Anders Skalsted - www.dinunlocker.dk" <anders(a)dinunlocker.dk> skrev i en
meddelelse news:3fd61c07$0$135$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> jeps...(læste ng igennem først ( den skriver"cannot locate cd-rom)

du har vel ikke opdateret det eller noget i den stil, og derefter har en for
gammel crack ?

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-03 07:51

"Kyian" skrev i en meddelelse >
> du har vel ikke opdateret det eller noget i den stil, og derefter har en
for
> gammel crack ?

nej problemet var der fra første gang jeg satte den i

Fra : Per Nielsen

Dato : 10-12-03 13:54

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Har du ændret sprogindstillinger til Engelsk/australsk?

Har de ikke en gang fået ændret det i den endelige spil udgave? Smut hen i
skammekrogen EA. Mine julepenge ryger andetsteds hen.

Fra : Blaster

Dato : 13-12-03 12:22

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in message
> "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Har de ikke en gang fået ændret det i den endelige spil udgave? Smut hen i
> skammekrogen EA. Mine julepenge ryger andetsteds hen.

Ja synes godt nok os de har strammet den der. Det er sgu pres at man skal
ændre det før det virker. Fy fy skamme EA!!