Siemens S55 - farve på telefonen
Fra : Michael Nielsen

Dato : 09-12-03 18:53

Hejsa eksperter

Såvidt jeg har fundet ud af findes der 2 farver på Siemens S55
telefoner, artic blue og sterling silver.

Mit spørgsmål er hvilken farve er hvad ? er artic blue den med de
"sølvfarvede" taster eller det den med de "sorte" taster ?

se evt
http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/1,1652,HQ_en_0_product%253AMW%252FHD%252FHD%252FS55%252Fmanual%252F,00.html

Ved I også om der følger datakabel med til alle Siemens S55 telefoner
eller om det afhænger af de enkelte butikker ?

På forhånd tak
Michael

Fra : Kim Schulz

Dato : 09-12-03 18:59

On Tue, 09 Dec 2003 18:53:20 +0100
Michael Nielsen <bla@bla.com> wrote:

> [...]
>
> Ved I også om der følger datakabel med til alle Siemens S55 telefoner
> eller om det afhænger af de enkelte butikker ?

min er artic blue (ifølge æsken) og den har sølvgrå taster.
Der fulgte datakabel med da jeg købte den i telekæden. Hvis ikke, så kan
et sådanne kabel købes til omkring 100kr på nettet (og så kan de endda
også bruges til at unlocke den hvis du har den slags lyster)

Fra : Knud Berggreen

Dato : 09-12-03 23:56

On Tue, 9 Dec 2003 18:59:15 +0100, Kim Schulz
<kim@schulz.dk> wrote:

> [...]
>et sådanne kabel købes til omkring 100kr på nettet (og så kan de endda
>også bruges til at unlocke den hvis du har den slags lyster)

Der følger da vist ikke datakabel med normalt - og
USB-versionen koster vist nærmest 300 for det originale.

/Knud

Fra : Johnny

Dato : 10-12-03 10:26

"Knud Berggreen" <knud@berggreen-dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Der følger da vist ikke datakabel med normalt - og
> USB-versionen koster vist nærmest 300 for det originale.

Datakabel er standard udstyr i pakken til en s55

Hilsen

Johnny

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-03 11:22

"Johnny" <noemail@nixingenemailadresse.dk> skrev i en meddelelse
> Datakabel er standard udstyr i pakken til en s55

Nej! Datakabel er ikke standard i S55 salgspakken, men nogle operatøre
pakker det selv i!
Fx Sonofon!

Helmut Lotti

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-12-03 22:10

"Helmut Lotti" <HelmutL(SnabelA)ofir(Prik)dk> wrote in message

> "Johnny" <noemail@nixingenemailadresse.dk> skrev i en meddelelse
>
> Nej! Datakabel er ikke standard i S55 salgspakken, men nogle operatøre
> pakker det selv i!

Det står ganske vist ikke i produkt beskrivlsen at der følger kabel med...
Men mon ikke det er std. udstyr alligevel.. der var også kabel med i min
pakke, og det var med TDC... og den lå sammen med cd-rommen

Fra : Knud Berggreen

Dato : 10-12-03 23:42

On Wed, 10 Dec 2003 22:10:19 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

> [...]
>Men mon ikke det er std. udstyr alligevel.. der var også kabel med i min
>pakke, og det var med TDC... og den lå sammen med cd-rommen

Så er det vel ikke originalt Siemens datakabel der følger
med?

/Knud

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 10-12-03 21:23

"Helmut Lotti" <HelmutL(SnabelA)ofir(Prik)dk> writes:
>Nej! Datakabel er ikke standard i S55 salgspakken, men nogle operatøre
>pakker det selv i!
>Fx Sonofon!

Det fulgte også med min - og den er købt uden abo. hos TDC Telebutikken. I
en seriel version.

Mange hilsner

Kasper Hyllested

Fra : Kim Schulz

Dato : 11-12-03 07:30

On Wed, 10 Dec 2003 23:41:38 +0100
Knud Berggreen <knud@berggreen-dk.invalid> wrote:

> Så er det vel ikke originalt Siemens datakabel der følger
> med?

det som fulgte med min ser ret originalt ud (der er siemens mærke i
stikkene)