Stadig problemer med t68i og Palm m125 på ~
Fra : Allan Bach

Dato : 09-12-03 18:18

Hejsa gruppe

Jeg kan stadig ikke komme på nettet med min t68i og palm m125

De forbinder fint via IR og min telefon prøver at skabe kontakt til
omverdenen, men uden held.

Jeg har lavet en datakonto på min tlf. Jeg har angivet apn til at være
'internet'. Jeg angiver så nummer på min palm til *98*3# (CID=3 på min tlf!)
Skal der ikke angives noget IP nummer på min tlf eller noget?

Er det nok bare at være alm. kunde hos telmore med gprs eller skal man have
et seperat internetabonnoment hos fx. TDC??

Håber at nogen kan hjælpe mig!

- Allan

Fra : Jens

Dato : 10-12-03 08:16

> Er det nok bare at være alm. kunde hos telmore med gprs eller skal man
have
> et seperat internetabonnoment hos fx. TDC??

Du skal have oprettet GPRS hos Telmore - men det har du tilsyneladende, da
du har en opkaldsprofil?

Ef du sikker på, at profilen forbinder til internet og at det ikke er en
wap-profil?

Tjek evt. tråden

i "dk.edb.system.lomme-pc".

Hjælper det ikke, så må vi have flere detaljer på bordet ,-)

Jens

Fra : JMo.

Dato : 10-12-03 23:46

Allan Bach wrote:

> De forbinder fint via IR og min telefon prøver at skabe kontakt til
> omverdenen, men uden held.

"Tror" telefonen at den er opkoblet, eller afbryder den opkaldet med det
samme?

> [...]
> være 'internet'. Jeg angiver så nummer på min palm til *98*3# (CID=3
> på min tlf!) Skal der ikke angives noget IP nummer på min tlf eller

Kun evt. DNS. Telefonen får automatisk tildelt en IP-adresse

> Er det nok bare at være alm. kunde hos telmore med gprs eller skal man
> have et seperat internetabonnoment hos fx. TDC??

GPRS-abonnement er nok.