MS Windows
briani 27239
Explorer
Fra : Kasper Madsen

Dato : 09-12-03 17:16

Hej NG
Jeg har et problem med explorer. Hver eneste gang jeg åbner browseren
starter den i et lille vindue. Fylder ca. 1/3 af skærmen. Det samme sker når
jeg klikker på et link. Er der nogen der kan fortælle mig hvor man
indstiller explorer-vinduerne til at åbne i fuld skærm, så jeg er fri for
konstant at skulle maksimere dem?
Og så har jeg lige et til spørgsmål. Jeg ved man kan indstille pauseskærmen
til at køre et dias-show med billeder, men kan det samme lade sig gøre med
video??
Mvh Kasper Madsen

Fra : Peter

Dato : 09-12-03 18:16

"Kasper Madsen" <Desmersnaps@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
pauseskærmen
> til at køre et dias-show med billeder, men kan det samme lade sig gøre med

Du trækker simpelthen Explorer vinduet ud til skærmkantet i minimeret. Når
den fylder hele skærmen maksimerer du den og lukker den derefter ned. Nu
skulle den altid starte i fuld skærm, hver gang uanset om den er mini- eller
maksimeret.

Peter

Fra : Kasper Madsen

Dato : 10-12-03 00:36

Weird...
Men tak for hjælpen
Mvh Kasper

Fra : Tony

Dato : 11-12-03 16:20

Hej Kasper

Hvad enten det drejer sig om internet explorer eller andre vinduer kan
"Maksimering" klares ved at maksimere vinduet manuelt og derefter holde
"Ctrl" tasten nede samtidigt med at du lukker vinduet. Næste gang vinduet
åbnes skulle det gerne ske i maksimeret tilstand.

Mvh Tony

Fra : Kasper Madsen

Dato : 13-12-03 17:33

Tak.