|
| 1000,- kr. tilbage fra "3" :) Fra : Jimmi Odense |
Dato : 09-12-03 16:23 |
|
Hej alle sammen
Jeg købte en 3 telefon (Motorola A920) hos 3 til 2499,- for 3 uger siden.
Til min store forargelse, så i forgårs at de havde sat prisen ned til 1499,-
for telefonen( mellem abonnement) Så jeg skrev til 3's kundeservice om
hvorfor jeg ikke blev informeret om deres "julekampagne" og her er deres
svar:
Hej Jimmi,
Der er absolut ingen grund til at du skal snydes, bare fordi du netop var en
af de første der investerede i en 3Mobiltelefon.
Alle privatkunder som har givet fuld pris for sin Mobiltelefon, ligesom dig,
vil nemlig få denne rabat på næstkommende faktura.
Hvis du har yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte vores
Kundeservice på telefonnummer 70 313 313.
Med venlig hilsen
Helena
3´s kundeservice
Sådan skal det gøres!!! mvh. Jimmi
| |
BorreBoy (09-12-2003)
| Kommentar Fra : BorreBoy |
Dato : 09-12-03 17:42 |
|
"Jimmi Odense" <tronik@*sletdette*mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3fd5e8cc@news.wineasy.se...
> Hej alle sammen
>
> Jeg købte en 3 telefon (Motorola A920) hos 3 til 2499,- for 3 uger siden.
> Til min store forargelse, så i forgårs at de havde sat prisen ned til
1499,-
> for telefonen( mellem abonnement) Så jeg skrev til 3's kundeservice om
> hvorfor jeg ikke blev informeret om deres "julekampagne" og her er deres
> svar:
>
> Hej Jimmi,
>
> Der er absolut ingen grund til at du skal snydes, bare fordi du netop var
en
> af de første der investerede i en 3Mobiltelefon.
>
> Alle privatkunder som har givet fuld pris for sin Mobiltelefon, ligesom
dig,
> vil nemlig få denne rabat på næstkommende faktura.
Det var da fornemt
Er du ellers glad for "3"? Kan ikke helt bestemme mig for, om jeg skal hoppe
med på vognen...
/Thomas.
| |
Jimmi Odense (10-12-2003)
| Kommentar Fra : Jimmi Odense |
Dato : 10-12-03 14:41 |
|
"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse
news:br4u0j$1imq$1@news.cybercity.dk...
>
>
> Det var da fornemt
> Er du ellers glad for "3"? Kan ikke helt bestemme mig for, om jeg skal
hoppe
> med på vognen...
>
> /Thomas.
>
>
Ja, det må jeg sige, selvom der er nogle fejl som der bør rettes hurtigt
muligt, f.eks. så virker GPS'en, Bluetooth og Irda ikke endnu, men der vil
komme en opdatering(første kvartal i 2004) som skulle rette disse
softwarefejl.
Jeg har lige fået den "åbnet"(3 har havde lagt en spærring ind så den kun
ville virke med deres certificeret software) sådan at jeg kan bruge Symbian
software fra SonyEricsson P800 arbejder også på at lægge Nokia's N-gage spil
over på...
Hvad angår deres video-telefoni synes jeg det er lidt sygt da jeg kun kender
een mere som også har 3.
Men hvis man sammenligner den med en lign. PDA med GSM, så koster det nemt
5000,- kr. og så hvis man skal have GPS med oveni...
Alt i alt får man et avanceret stykke legetøj til billige penge.. jeg kommer
af med 2993,- kr. i alt efter et halvt år med 5 timers taletid om månedet.
mvh.
Jimmi
| |
Chr. L. (12-12-2003)
| Kommentar Fra : Chr. L. |
Dato : 12-12-03 17:54 |
|
"Jimmi Odense" <tronik@*sletdette*mail.dk> wrote in message
news:3fd72272$1@news.wineasy.se...
>
> "BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse
> news:br4u0j$1imq$1@news.cybercity.dk...
> >
> >
> > Det var da fornemt
> > Er du ellers glad for "3"? Kan ikke helt bestemme mig for, om jeg skal
> hoppe
> > med på vognen...
> >
> > /Thomas.
> >
> >
> Ja, det må jeg sige, selvom der er nogle fejl som der bør rettes hurtigt
> muligt, f.eks. så virker GPS'en, Bluetooth og Irda ikke endnu, men der vil
> komme en opdatering(første kvartal i 2004) som skulle rette disse
> softwarefejl.
> Jeg har lige fået den "åbnet"(3 har havde lagt en spærring ind så den kun
> ville virke med deres certificeret software) sådan at jeg kan bruge
Symbian
> software fra SonyEricsson P800 arbejder også på at lægge Nokia's N-gage
spil
> over på...
Kan alle bede om af få den åbnet?.
Chr.
| |
Hans Pedersen (09-12-2003)
| Kommentar Fra : Hans Pedersen |
Dato : 09-12-03 17:57 |
|
On 9 Dec 2003 16:22:55 +0100, "Jimmi Odense"
<tronik@*sletdette*mail.dk> wrote:
>Sådan skal det gøres!!! mvh. Jimmi
Det må da siges at være seriøsitet. Flot af 3. Især, hvis de
krediterer alle kunder, uden undtagelser, differencen.
--
Med venlig hilsen
Hans Pedersen, Esbjerg.
| |
Lars Christensen (10-12-2003)
| Kommentar Fra : Lars Christensen |
Dato : 10-12-03 05:04 |
|
On Tue, 09 Dec 2003 17:57:07 +0100, Hans Pedersen <h2ns@nospam.dk>
wrote:
>On 9 Dec 2003 16:22:55 +0100, "Jimmi Odense"
><tronik@*sletdette*mail.dk> wrote:
>
>>Sådan skal det gøres!!! mvh. Jimmi
>
>Det må da siges at være seriøsitet. Flot af 3. Især, hvis de
>krediterer alle kunder, uden undtagelser, differencen.
Det koster dem også "kun" max. 3.000.000 kr når de nu kun har 3000
kunder iflg.
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=21816
--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved
if they had known to 'Duck and Cover'
| |
Jimmi Odense (10-12-2003)
| Kommentar Fra : Jimmi Odense |
Dato : 10-12-03 14:47 |
|
jeg er ligeglad med hvor meget/lidt 3 går glip af..... bare det jeg jeg
spare 1000,- som jeg ikke havde forudset og så lige i december. det er
skønt.
mvh.
Jimmi
"Lars Christensen" <spamtrap@zunzhine.dk> skrev i en meddelelse
news:bm6dtv8k6rb5t0bpksbnp0ou3mdkja54mj@4ax.com...
> On Tue, 09 Dec 2003 17:57:07 +0100, Hans Pedersen <h2ns@nospam.dk>
> wrote:
>
> >On 9 Dec 2003 16:22:55 +0100, "Jimmi Odense"
> ><tronik@*sletdette*mail.dk> wrote:
> >
> >>Sådan skal det gøres!!! mvh. Jimmi
> >
> >Det må da siges at være seriøsitet. Flot af 3. Især, hvis de
> >krediterer alle kunder, uden undtagelser, differencen.
>
> Det koster dem også "kun" max. 3.000.000 kr når de nu kun har 3000
> kunder iflg.
> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=21816
>
>
>
> --
> /LC
> thousands of lives at Hiroshima could have been saved
> if they had known to 'Duck and Cover'
| |
Jimmi Odense (10-12-2003)
| Kommentar Fra : Jimmi Odense |
Dato : 10-12-03 14:44 |
|
jeps.. alle kunder har fået besked i dag...
"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:slvbtvc9s7ftmbpmk12htph0r4hpnjlkcj@4ax.com...
> On 9 Dec 2003 16:22:55 +0100, "Jimmi Odense"
> <tronik@*sletdette*mail.dk> wrote:
>
> >Sådan skal det gøres!!! mvh. Jimmi
>
> Det må da siges at være seriøsitet. Flot af 3. Især, hvis de
> krediterer alle kunder, uden undtagelser, differencen.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Hans Pedersen, Esbjerg.
| |
Jimmi Odense (10-12-2003)
| Kommentar Fra : Jimmi Odense |
Dato : 10-12-03 14:44 |
|
jeg har lige modtaget en MMS besked fra 3 hvor de fortæller om
"nedsættelsen"...
"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:slvbtvc9s7ftmbpmk12htph0r4hpnjlkcj@4ax.com...
> On 9 Dec 2003 16:22:55 +0100, "Jimmi Odense"
> <tronik@*sletdette*mail.dk> wrote:
>
> >Sådan skal det gøres!!! mvh. Jimmi
>
> Det må da siges at være seriøsitet. Flot af 3. Især, hvis de
> krediterer alle kunder, uden undtagelser, differencen.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Hans Pedersen, Esbjerg.
| |
|
|