Cerwin Vega 1215 højttalere til salg.
Fra : jensps

Dato : 09-12-03 14:09

2 styk Cerwin Vega 1215 Mk II højttalere til salg, kr. 5000, fast pris.

De spiller simpelthen for højt!

Da jeg bor i en etageejendom vælger jeg derfor at sælge dem.

Mvh. Jens

http://www.kandu.dk/

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-12-03 14:29

jensps wrote:

> 2 styk Cerwin Vega 1215 Mk II højttalere til salg, kr. 5000, fast pris.
>
> De spiller simpelthen for højt!
>
> Da jeg bor i en etageejendom vælger jeg derfor at sælge dem.

Jeg vil gerne byde et stykke tyggegummi hvor al smagen er tygget væk.

Måske er der nogle der vil byde mere i den relevante markedsgruppe :)

/David

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-12-03 16:25

> Jeg vil gerne byde et stykke tyggegummi hvor al smagen er tygget væk.

Jeg byder 2 skumbananer

PS. det rigtige sted at sælge sådanne ting er

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Caine

Dato : 10-12-03 09:05

"jensps" skrev d. 09-12-03 14:09 dette indlæg :
> [...]
pris.

> De spiller simpelthen for højt!
>
> Da jeg bor i en etageejendom vælger jeg derfor at sælge dem.

Hvad er nyprisen??? og kan du give et link til dem???
jeg er rimeligt interesseret!!

/Caine

http://www.kandu.dk/