Tekst usynlig i browseren men synligt i ed~
Fra : Steen Kristensen

Dato : 09-12-03 14:11

Findes der et element eller andet, til at gøre tekst usynlig i
browseren men synligt i MS-Word ? (når MS-Word bruges som editor)

<!comment> kan ikke ses i MS-Word (det håbede jeg ellers)

På forhånd tak for indput

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 09-12-03 14:32

Steen Kristensen wrote:

> [...]
> browseren men synligt i MS-Word ? (når MS-Word bruges som editor)
>
> <!comment> kan ikke ses i MS-Word (det håbede jeg ellers)

Jeg tror det er noget ala følgende:

<!--[if gte mso 9]>
Tekst til MS-office produkter der er nyere end version 9.
<![endif]-->

Men prøv at leg lidt med det.

Hintzmann c",)

Fra : from south

Dato : 09-12-03 18:14

"Steen Kristensen" <sdk@sdk.st> skrev i en meddelelse
> Findes der et element eller andet, til at gøre tekst usynlig i
> browseren men synligt i MS-Word ? (når MS-Word bruges som editor)

Kære Steen, Word er ikke en editor, det er et tesktprogram. Hvis du
ønsker en editor må du søge andre steder. Mvh Knud

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-12-03 23:10

from south skrev:

> Kære Steen, Word er ikke en editor, det er et tesktprogram.
> Hvis du ønsker en editor må du søge andre steder. Mvh Knud

Word er også en editor - og den kan også håndtere html-kode. Jeg
ville ikke benytte den til rigtige websider, men det ændrer ikke
ved at programmet (også) er en editor.
--
Jens Gyldenkærne Clausen