MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
taskmanager i winxp
Fra : Lasse Eskildsen

Dato : 09-12-03 14:07

Hej,

Hvis jeg trykker ctrl+alt+del i winxp kommer taskmanageren op (den hvor man
kan se cpu-belastning, processer osv.), men den er begyndt at opføre sig
mærkeligt, idet det kun lige er området hvor man kan se hvilke programmer
der er åbne jeg kan se,- dvs selve vinduet, menulinien og fanebladene hvor
man kan vælge ydeevne osv er forsvundet! De har været der før. Jeg bruger XP
pro.

Er der nogen der ved om jeg kan få det tilbage til normal uden at skulle
geninstallere?

På forhånd tak

Lasse

Fra : Lasse Eskildsen

Dato : 09-12-03 14:44

Jeg fandt selv løsningen på dette, alt hvad der skulle til var et
dobbelt-klik på rammen ;o/

--
Lasse