CBB
Fra : Bjarne Kristensen

Dato : 09-12-03 13:04

Hej

nogen der har gode/dårlige erfaringer med CBB mobil

Hilsen Bjarne

Fra : jess

Dato : 09-12-03 16:44

kanon godt

Fra : Hornbech

Dato : 09-12-03 20:30

Jeg har netop sendt min bestilling om at blive overført fra Sonofon
Selvhenter til CBB.
Jeg har gennem 1½ måned undersøgt de forskellige selvskaber og abonnementer.
og kan kun sige at CBB absolut er et udemærket valg.

Med venlig hilsen
René Hornbech Jensen

DER ER FEJL I MIN EMAIL

Fra : Sabine Ernst

Dato : 09-12-03 22:36

Jeg har også været inde og kigge på CBB, men så vidt jeg kunne se, kan man
ikke foretage opkald og sende sms lige så snart ens saldo går i nul. Det
mener jeg er en stor ulempe. Jeg synes, det er rart ved Telmore, man bare
kan vente til, man alligevel er i nærheden af internettet hvis bare det ikke
går over en uge eller over 200 kr i minus.....

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 10-12-03 00:17

On Tue, 9 Dec 2003 22:35:43 +0100, "Sabine Ernst"
<Sabineernst@esenet.dk> wrote:

> [...]
>kan vente til, man alligevel er i nærheden af internettet hvis bare det ikke
>går over en uge eller over 200 kr i minus.....

Jeg synes så på den anden side at det er ulempen ved Telmore. CBB er det
smarte "abb." hvis at man ikke vil risikerer at kunne tale sin fon i
minus. Og Telmore er da også smart, og så kan man sige at det måske for
nogle er dejligt at kunne tale lidt ekstra hvis at det skulle blive
nødvendigt.
Flemming Jacobsen

Fra : David Holm

Dato : 10-12-03 16:30

>Jeg synes, det er rart ved
> Telmore, man bare kan vente til, man alligevel er i nærheden af
> internettet hvis bare det ikke går over en uge eller over 200 kr i
> minus.....
Ved CBB kan du tanke op via SMS... Man kan også tilmelde sig en service hvor
man får en SMS når man har under 25 kr tilbage. Besvarer man denne med en
kode og et beløb kan man tanke op...

mvh

Daid