Snydt af Frank igen-igen
Fra : Jan Borgen

Dato : 09-12-03 10:18

Så er Telmore angiveligt solgt til TDC jvf.
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=21800 og Frank
Rasmussen har sikkert fået råd til ekstra store julegaver. Tillykke med
det Frank!

Jeg husker godt sidste gang Frank tjente lidt ekstra. Som kunde i Image
Scandinavia blev jeg "solgt" videre til "World online" for at ende som
kunde hos "Tiscali". Og trods 6 måneders ihærdige anstrengelser (inkl.
11 skriftlige henvendelser) vil Tiscali ikke slippe mig (jeg kan kun alt
for godt bekræfte historierne om uberettiget inkasso jvf.
http://www.fi.dk/presse/nyhedsbrev/21052003/4/ ).

Vi som er "solgt" til TDC er ladt tilbage med et problem: Hvilket
selskab skifter man til? CBB er så vidt jeg kan se mest oplagt, men
andre (f.eks. Orange) tilbyder på given anmodning at matche Telmores
priser. Og på det sidste sidste er Tele2Mobil også begyndt at røre på
sig med lave priser (vist nok uden gprs).

Nu skal der sammenlignes produkter og priser hos konkurrenterne!

Mvh. Jan.

--
(husk at fjerne tallene i min mailadresse)

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-12-03 10:27

"Jan Borgen" <jan@fam1bor2gen.dk> wrote in message
> [...]
> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=21800 og Frank
> Rasmussen har sikkert fået råd til ekstra store julegaver. Tillykke med

If you can't beat them, Eat them.

> [...]
> sig med lave priser (vist nok uden gprs).
>
> Nu skal der sammenlignes produkter og priser hos konkurrenterne!

Det eneste problem i det er den usandsynlige langsommelige flytning af
numre, noget som i 2003/2004 burde kunne gøre hurtigere end jeg kan
færdiggøre dette indlæg.

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Per Thomsen

Dato : 09-12-03 10:56

> If you can't beat them, Eat them.

De er jo ikke dumme

Efter jeg for nogen år siden havde en del problemer med TDC, stoppede jeg
ethvert samarbejde med dem, både privat og i firmaet.
Men jeg må indrømme, at de få gange jeg har haft kontakt til forskellige
afdelinger af TDC, er de blever lidt mere professionelle og
kundeorienterede.
Så jeg er ikke umiddelbart parat til at flytte igen. Men de skal da
overvåges.

> Det eneste problem i det er den usandsynlige langsommelige flytning af
> numre, noget som i 2003/2004 burde kunne gøre hurtigere end jeg kan
> færdiggøre dette indlæg.

Da jeg i sin tid flyttede mine numre over til Telmore gik det nu meget
smertefrit.

Per ;o(

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-12-03 11:09

"Per Thomsen" <pt@NEJmonacorSPAM.dk> wrote in message

> De er jo ikke dumme

Selvfølgelig ikke.

> [...]
> kundeorienterede.
> Så jeg er ikke umiddelbart parat til at flytte igen. Men de skal da

Da jeg har 2 parametre som er vigtige for mig er det nemt. De er: pris og
dækning. Det har Telmore dækket indtil nu.

> Da jeg i sin tid flyttede mine numre over til Telmore gik det nu meget
> smertefrit.

Det gik også smertefrit for mig, men det tog lang tid.

Fra : Per Thomsen

Dato : 09-12-03 11:54

> Da jeg har 2 parametre som er vigtige for mig er det nemt. De er: pris og
> dækning. Det har Telmore dækket indtil nu.

Lige mine ord, men + service

Per

Fra : Tom

Dato : 09-12-03 15:16

> Da jeg har 2 parametre som er vigtige for mig er det nemt. De er: pris og
> dækning. Det har Telmore dækket indtil nu.

jep man kan blive plukket som en høne hvis man bruger GPRS til sin laptop

--
Tom

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-12-03 15:23

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> wrote in message

> jep man kan blive plukket som en høne hvis man bruger GPRS til sin laptop

Det gør jeg ikke.
Jeg har et meget lavt mobilforbrug, så det skal bare være billigt.

Fra : Kim Schulz

Dato : 09-12-03 11:56

On Tue, 9 Dec 2003 11:54:13 +0100

> Lige mine ord, men + service

synes ikke man kan klare over supporten hos telmore indtil nu. Jeg følte
heller ikke der var så mange problemer hos TDC mobil hvad support angår

Fra : Jekka

Dato : 09-12-03 13:47

> Vi som er "solgt" til TDC er ladt tilbage med et problem: Hvilket
> selskab skifter man til?

Jeg synes det er en barnlig holdning at have til det - "åhh.. nu er det TDC
der ejer det.. føj, lad mig komme væk". Du har da været godt nok tilfreds
med Telmore - hvorfor kan du så ikke også være godt nok tilfreds, selvom der
står TDC på din faktura istedet? Giv det da en ærlig chance og hvis du mener
din service/kvalitet/pris ændre sig til det negative, SÅ kan du tillade dig
at have den holdning og så står det dig jo frit for at ..

> Nu skal der sammenlignes produkter og priser hos konkurrenterne!

... skifte til et hvilket som helst andet selskab.

Fra : Jan Borgen

Dato : 09-12-03 14:31

Jekka wrote:

> Jeg synes det er en barnlig holdning at have til det - "åhh.. nu er det TDC
> der ejer det.. føj, lad mig komme væk". Du har da været godt nok tilfreds
Min modvilje mod TDC er ikke begrundet i emotionelle (=barnlige?)
holdninger, men i TDC's dominerende position på markedet og betydning
for prisdannelsen.

Se i øvrigt venligst mit svar til "Jimmy" i parallel tråd.

Mvh. Jan Borgen.

--
(husk at fjerne tallene i min mailadresse)

Fra : Nicolai

Dato : 09-12-03 18:31

> Min modvilje mod TDC er ikke begrundet i emotionelle (=barnlige?)
> holdninger, men i TDC's dominerende position på markedet og betydning
> for prisdannelsen.

Ja, som igennem mange år, har sat udviklingen af teknologi i stå.

> Se i øvrigt venligst mit svar til "Jimmy" i parallel tråd.
>
> Mvh. Jan Borgen.

Nic

Fra : TBC

Dato : 09-12-03 22:46

"Jan Borgen" <jan@fam1bor2gen.dk> skrev i en meddelelse

> Min modvilje mod TDC er ikke begrundet i emotionelle (=barnlige?)
> holdninger, men i TDC's dominerende position på markedet og betydning
> for prisdannelsen.

Amen til det.

Jeg er glad for at jeg lugtede lunten (ikke så meget relateret til TDC
totale køb, men mht. til markedsprisen forløbige status quo) allerede da
Telmore og Selvhenter ikke fulgte CBB+ og Tele2mobil online (og senere Telia
Cash) ned i pris inden for en måneds tid. Jeg skiftede derfor allerede
selskab der.

TBC

Fra : Jimmy

Dato : 09-12-03 14:01

"Jan Borgen" <jan@fam1bor2gen.dk> wrote in message

> Vi som er "solgt" til TDC er ladt tilbage med et problem: Hvilket
> selskab skifter man til?

Hvori består dit problem præcist?

Hvis du kan påpege specifikke ting ved Telmore, som du er utilfreds med vil
det være lettere at rådgive dig.

/Jimmy

Fra : Jan Borgen

Dato : 09-12-03 14:26

Jimmy wrote:

> "Jan Borgen" <jan@fam1bor2gen.dk> wrote in message

> Hvori består dit problem præcist?
>
> Hvis du kan påpege specifikke ting ved Telmore, som du er utilfreds med vil
> det være lettere at rådgive dig.
Pointen er netop at jeg er overmåde godt tilfreds med den måde hvorpå
Telmore drives i dag!

Der har naturligvis været et par "skæverter" undervejs (f.eks.
lanceringen af "Telmore Pro" og forvirringen omkring overgangen til
betaling for GPRS), men i disse situationer reagerede Telmore hurtigt og
smidigt så det endte med gode løsninger. Den måde Telmore håndterede
disse situationer på tjener bestemt Telmore til ære.

Mit problem er, at jeg gerne fortsat vil have et no-nonsens selskab med
rimelig (selv)service og faldende priser. Til gengæld er jeg 100%
ligeglad om der står Telmore, TDC eller noget andet på regningen.

Jeg husker hvordan det gik TeleFona. Og jeg tror ikke, at TDC ønsker at
anskaffe Telmore for at presse samtale-taksten (og dermed sin
fortjeneste) endnu længere ned. Jeg er bange for at udviklingen med
faldende samtale-takster bliver bremset. Det tror de såkaldte
"teleanalytikere" (jvf. JyllandsPosten) desværre også.

Og du må meget gerne hjælpe mig med mit problem. Du kan i givet fald
flytte med over til et andet selskab. Hvis tilpas mange flytter selskab
så bliver TDC's dominans måske knap stor og konkurrencen på service og
samtale-takster kan fortsætte.

Mvh. Jan Borgen.

--
(husk at fjerne tallene i min mailadresse)

Fra : Christopher Tracy

Dato : 09-12-03 15:32

Hej

> [...]
> faldende samtale-takster bliver bremset. Det tror de såkaldte
> "teleanalytikere" (jvf. JyllandsPosten) desværre også.

Nej det er jo også det at de har jo allerede et "selskab" som Telmore i
Mixit. Så hvorfor ha' 2... Jeg tror nu også, hvis rygtet taler sandt at det
er Telmore's endeligt - desværre...

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Lars Brink [2650]

Dato : 09-12-03 15:50

> Nej det er jo også det at de har jo allerede et "selskab" som Telmore i
> Mixit. Så hvorfor ha' 2... Jeg tror nu også, hvis rygtet taler sandt at
det
> er Telmore's endeligt - desværre...

Men på den anden side hvorfor putte et stort selskab over i et lille i
stedet for omvendt??

Mvh,

Lars Brink

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-12-03 08:38

"Lars Brink [2650]" <usenet@papayaREMOVEconsulting.com> wrote in message
> det
>
> Men på den anden side hvorfor putte et stort selskab over i et lille i
> stedet for omvendt??

En stor kunde base ?

Fra : Lars Brink [2650]

Dato : 10-12-03 15:59

> En stor kunde base ?

Mon ikke der er mindst kunder der bliver sure hvis man tager 100.000 og
putter over i et selskab med 450.000 end onvendt?

Mvh,

Lars Brink

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-12-03 08:55

> Mon ikke der er mindst kunder der bliver sure hvis man tager 100.000 og
> putter over i et selskab med 450.000 end onvendt?

Det afhænger fuldstændigt af udkommet. Hvordan bliver priserne, support etc.
Beholder man "ånden" etc.

Jeg er ked af at det nu virker til at konkurrencen på mobilmarkedet bliver
mindre, men jeg brokker mig ikke endnu.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-12-03 17:18

"Christopher Tracy" <goldartist@"remove-this"yahoo.com> wrote in

> Nej det er jo også det at de har jo allerede et "selskab" som
> Telmore i Mixit. Så hvorfor ha' 2... Jeg tror nu også, hvis
> rygtet taler sandt at det er Telmore's endeligt - desværre...

Det er nok nærmere Mixit der lige så stille ryger ud i glemslens
tåger.
Telmores navn i sig selv er mange penge værd, det vil koste alt for
meget for TDC at købe det og droppe det for så bagefter at forsøge at
skabe sig et lign. navn.

"Nogen gange kan ens liv godt føles som et puslespil, hvor brikkerne
bevæger sig og skifter farve og størrelse når man rører dem."
- Emme, http://emme.dk/2003_11_01_arkiv.html#106840650828914899

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 09-12-03 21:10

"Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Telmores navn i sig selv er mange penge værd, det vil koste alt for
> meget for TDC at købe det og droppe det for så bagefter at forsøge at

En af grundene til købet:
http://dk.news.yahoo.com/030923/38/2y2l2.html

Der ligger jo også det i det, at udover at TDC har købt selskabet "Telmore",
har de samtidig fået 400.000 nye kunder i butikken. Disse kan man bruge til
mange ting.

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-12-03 21:58

"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> wrote in

> En af grundene til købet:
> http://dk.news.yahoo.com/030923/38/2y2l2.html

Et køb der ikke er bekræfter og som vi end ikke ved om er en reel ide
- det er jo kun JP's udlægning af sagen.

> Der ligger jo også det i det, at udover at TDC har købt
> selskabet "Telmore", har de samtidig fået 400.000 nye kunder i
> butikken. Disse kan man bruge til mange ting.

Ja, drive en dejlig foretning med overskud - og det tror jeg også TDC
ved man gør smartest ved at lade den være som den er. Så vil de få en
pæn del af overskuddet og samtidig tjene på at sælge netkapacitet -
skidesmart!

Fra : Jimmy

Dato : 09-12-03 17:22

> Pointen er netop at jeg er overmåde godt tilfreds med den måde hvorpå
> Telmore drives i dag!

Fint - Hvad er det præcis du er utilfreds med siden du leder efter
alternative selskaber at flytte til nu, hvor du jo siger du er tilfreds?

Eller skulle du bare være først med "nyheden"?

> Mit problem er, at jeg gerne fortsat vil have et no-nonsens selskab med
> rimelig (selv)service og faldende priser. Til gengæld er jeg 100%
> ligeglad om der står Telmore, TDC eller noget andet på regningen.

Så du har altså ikke noget problem?

> Og du må meget gerne hjælpe mig med mit problem.

Først må du lige konkretisere dit "problem".

> Du kan i givet fald
> flytte med over til et andet selskab.

Jeg er - som dig - godt tilfreds med Telmore og kan vitterligt ikke se nogen
grund til at flytte.

/Jimmy

Fra : Claus E Beyer

Dato : 09-12-03 18:08

"Jimmy" <nyhedsgruppe2@get2net.danmark> skrev i en meddelelse

> Jeg er - som dig - godt tilfreds med Telmore og kan vitterligt ikke se nogen
> grund til at flytte.

Jeg er også godt tilfreds med Telmore, men jeg frygter blot at TDC Mobil skal få
ødelagt Telmore når ejerskabet bliver 100%. Så bliver det jo nok TDC-ånden, der
kommer til at styre firmaet.

-cb

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-12-03 21:59

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote in

> Jeg er også godt tilfreds med Telmore, men jeg frygter blot at
> TDC Mobil skal få ødelagt Telmore når ejerskabet bliver 100%. Så
> bliver det jo nok TDC-ånden, der kommer til at styre firmaet.

Ja det må vi jo se OM det sker - personligt tvivler jeg på det.

Fra : TBC

Dato : 09-12-03 23:17

"Jimmy" <nyhedsgruppe2@get2net.danmark> skrev i en meddelelse

> Fint - Hvad er det præcis du er utilfreds med

> Først må du lige konkretisere dit "problem".

Jimmy, det du mangler at forstå er at det *ikke* handler om selve
produktkvaliteten, men om en holdning til konkurrence situationen og den
pris man som forbruger kan forvente og gøre sig håb om at få.

Vi er mange der ser det som et problem at TDC har en så dominerende position
som det har på flere markeder som f.eks også fastnettelefoni og ADSL. Hvis
TDC får mere og mere af markedet er det kun til skade for
konkurencensituationen og mulighederne i betragtning af den dominerende
position de allerede har.Og derfor er vi nogle der af princip forsøger at
undgå TDC, og bevidst vælger at støtte op om ofte billigere alternativer og
deres eksistens, i håb om at vores bidrag kan befordre muligheden for at der
overhovedet kan føres Konkurrence mod TDC på markedet i praksis.

Generelt (der er naturligvis indimellem og periodevis undtagelser) er det
også typisk sådan at store selskaber som f.eks TDC og Danske Bank er blandt
de dyreste alternativer på markedet. Det kan de bl.a tillade sig fordi de er
kendte, men også fordi der er mange "dovne" og "dumme" forbrugere som enten
ligegyldigt er kunde hos dem af arv (som f.eks at man fik sin Danske Bank
konto som barn) og af uopmærksomhed eller dovenskab (nå ja vi havde jo TDC
fastnet telefon i forvejen, så selv om man kan spare næsten 1/3 på
samtaleprisen andre vegne, så var det jo det vi havde, og derfor fik vi jo
også ADSL hos TDC).

Vi andre tager de fordele vi kan få med billigere alternativer og selskaber
som Telmore, (og siden f.eks. Tele2mobilonline eller andre), Universal
Telecom, Basisbank osv. Det er ved vores forbrug at de overhovedet
eksisterer til vores gavn, og endog også i nogen udstrækning til de
"ligegyldiges" gavn.

Så tak for at du i sin tid valgte Telmore. Du er også meget velkommen til
fremover at hjælpe os, som Jan udtrykker det.

TBC

Fra : Ebbe

Dato : 10-12-03 08:21

TBC skrev:
> [...]
>
> Så tak for at du i sin tid valgte Telmore. Du er også meget velkommen til
> fremover at hjælpe os, som Jan udtrykker det.

Flot skrevet. Jeg er enig i at vi(Telmore/TDC-kunder) alle burde flytte
selskab, hvis dette rygte er sandt(Nu har de endda nævnt det i TV2
nyhederne), for at styrke konkurrencen.
Hvis vi gør det, vil det i sidste ende nemlig være os der får de
billigeste priser, istedet for at støtte TDCs monopol(som de jo bare
køber sig til!)

Ebbe

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 09-12-03 18:42

Hej

> [...]

>rimelig (selv)service og faldende priser. Til gengæld er jeg 100%
>ligeglad om der står Telmore, TDC eller noget andet på regningen.

Uden at det hjælper dig (og mig) lige nu, så ville det være fint hvis
Tele2mobilonline var lidt kvikke og udnyttede situationen, og med
øjeblikkelig virkning indførte GPRS, nummerportering og
udenlandstelefoni, så ville de være markedets suveræne udbyder med minut
pris på 68 øre, sms 19 øre, og nul abonnement.

((Samtidigt ville det kunne flytte mængder af trafik fra TDC´s net, til
Sonofons - Ja, jeg kan heller ikke li' TDC's dominans)).

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Per Thomsen

Dato : 10-12-03 09:42

> [...]
> udenlandstelefoni, så ville de være markedets suveræne udbyder med minut
> pris på 68 øre, sms 19 øre, og nul abonnement.

Tele" er desværre bare lidt sløve i optrækket. Bare tænk på da de skulle
introducere ADSL (en færdigpakke fra TDC). Fra man skulle vise om man var
interesseret gik der over et halvt år, før man hørte noget. Og det var til
en pris der lå over flere konkurenter.

> ((Samtidigt ville det kunne flytte mængder af trafik fra TDC´s net, til
> Sonofons - Ja, jeg kan heller ikke li' TDC's dominans)).

Kører de ikke på TDC's net?

Per

Fra : TBC

Dato : 10-12-03 15:05

"Per Thomsen" <pt@NEJmonacorSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> Kører de ikke på TDC's net?

Nej, Sonofons.

TBC

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-12-03 17:19

> [...]

> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=21800
> og Frank Rasmussen har sikkert fået råd til ekstra store

Ubekræftede rygter - ingen grund til panik...

> [...]
> gprs).
>
> Nu skal der sammenlignes produkter og priser hos konkurrenterne!

Lad os nu lige se tiden an istedet for at handle overilet.

Fra : Jan Borgen

Dato : 09-12-03 21:07

Jan Borgen wrote:

> Så er Telmore angiveligt solgt til TDC jvf.
> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=21800
Ovenstående rygte, som stammer fra JyllandsPosten og er gengivet i
Børsen Online samt ComputerWorld Online, må jeg dementere.

Oprigtigt bekymret som jeg var, kontaktede jeg i eftermiddags Telmore's
kundesupport, hvor en venlig medarbejder "fuldstændigt 100% kunne
afkræfte disse rygter"

Mvh. Jan Borgen.

--
(husk at fjerne tallene i min mailadresse)

Fra : Jacob Riis

Dato : 09-12-03 21:14

> [...]
>
> Oprigtigt bekymret som jeg var, kontaktede jeg i eftermiddags Telmore's
> kundesupport, hvor en venlig medarbejder "fuldstændigt 100% kunne

Sådan foregår det ikke. Der kommer en officiel pressemeddelelse fra TDC,
hvis der er noget om sagen, hvor de skriver at de har overtaget Telmore. Du
må huske at TDC er børsnoteret så Telmore kan ikke bare fortælle
medarbejderne i supporten at TDC har overtaget Telmore. Så dem i supporten
ved ikke mere end dig. De kan ikke fortælle noget og de må heller ikke sige
noget.

--
Jacob

Fra : Ebbe

Dato : 10-12-03 08:17

Jacob Riis skrev:
> [...]
> ved ikke mere end dig. De kan ikke fortælle noget og de må heller ikke sige

Og nu er det også kommet i TV2 nyhederne... Der må være noget om det

Ebbe

Fra : Lars Christensen

Dato : 10-12-03 14:05

On Wed, 10 Dec 2003 08:16:39 +0100, Ebbe <ebbe@skummerDOTcom> wrote:

>Og nu er det også kommet i TV2 nyhederne... Der må være noget om det

Ja for de har altid ret på TV2 nyhederne i forhold til Jyllandsposten.
:)

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 10-12-03 14:34

Lars Christensen wrote:

> Ja for de har altid ret på TV2 nyhederne i forhold til Jyllandsposten.
> :)

Og kronprinsen er blevet gift ca 73 gange hvis det stod til Se & Hør.
Sladder kan ikke bruges til noget.

Jeg forlader ikke Telmore før overtagelsen er blevet bekræftet af TDC og
Telmore.

Politiken er også hoppet med på vognen, men skriver blot at "JP skriver
at..."

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Per Thomsen

Dato : 10-12-03 14:49

> [...]
> Telmore.
>
> Politiken er også hoppet med på vognen, men skriver blot at "JP skriver

http://www.comon.dk/newsletter.php?id=16049

Per

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-03 15:12

"Per Thomsen" <pt@NEJmonacorSPAM.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> http://www.comon.dk/newsletter.php?id=16049

Hmmm ... klokken 13:33 .... )

Hr. Bjørn

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 10-12-03 15:21

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og kronprinsen er blevet gift ca 73 gange hvis det stod til Se & Hør.
> Sladder kan ikke bruges til noget.

Hvis du sætter lighedstegn mellem Se & Hør og TV2, ja så har du fået noget
galt i halsen

:-/

Jeg forstår godt din pointe, men du kender ikke kilden?

Fra : Kasper Bergh

Dato : 11-12-03 17:23

"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> wrote in message

> Hvis du sætter lighedstegn mellem Se & Hør og TV2, ja så har du fået noget
> galt i halsen

> Jeg forstår godt din pointe, men du kender ikke kilden?

Jo kilden var JP - derfor en ubrugelig videresendelse af rene rygter på
nuværende tidspunkt.

mvh
/Kasper

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-12-03 01:57

Ebbe <ebbe@skummerDOTcom> wrote in

> Og nu er det også kommet i TV2 nyhederne... Der må være noget om
> det

Med JP som kilde - det kan ik bruges til en skid.

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-03 02:13

"Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Med JP som kilde - det kan ik bruges til en skid.

Så hellere Ekstrabladet.

Hr. Bjørn

Fra : Per Thomsen

Dato : 11-12-03 09:14

> Så hellere Ekstrabladet.

* LOL *

Per

Fra : Anders Forst

Dato : 12-02-04 12:44

Fordi Telmore bliver opkøbt af TDC, er det ikke
ensbetydende med, at vi nu skal til at betale efter TDC's
takster.

Hvis det skulle ske, at vi skal betale efter TDC's takster, så
er meget sikkert at jeg skifter operatør til CBB.

TDC ejer en selskaber rundt om i Europa, og de kører med
deres egne priser.

Er selv været kunde hos Telmore i et havlt års tid. Og jeg har
været fuld tilfreds med deres service, det kører uden nogen
former for problemer.

Venligst
Anders

Telmore har altid brugt TDC's telenetværk.