Så langt jeg husker.
Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 09-12-03 08:39

Jeg husker, at jeg fik en medellelse om, at denne nyhedsgruppe, netop gik
ind for, at man også kunne diskutere en organisation som for eks. DCU, og nu
er nogen altså parat til, at udøve censur, netop fordi der kommer indlæg,
der forholder sig kritisk over for DCU.

Jeg læser ikke alle de indlæg Verner kommer med, det gider jeg ikke, at
bruge tid på.

Men jeg må konstantere, at nogen ønsker ham udelukket fra nyhedsgruppen, og
sker det, så udøves der censur, det alle nemmeste vil da være, at undlade,
at læse verners indlæg, det er jo en deleteknap på din PC, når i ikke læser
indlægget, så kan i ikke blive irriteret over det.

Fra : Jørgen L

Dato : 09-12-03 10:47

> [...]
læser
> indlægget, så kan i ikke blive irriteret over det.

Det er jeg helt enig i.

Det var også det Carsten stage opfordrede til med sit indlæg "Dont feed the
trold"
kan forkortes ignorer ham.

Hilsen Jørgen

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 09-12-03 12:54

Det sidste jeg ønsker er censur - og jeg er stor tilhænger af åbne
debatter.

Men det skal ske på en måde, så man kan være med og have lov at have
sine egne meninger, uden at skulle latterliggøres eller svines til.

Jeg synes at især Verner er gået langt over stregen - og det ødelægger
fuldstændigt det som han gerne ville, nemlig at diskutere DCU.

Den facon Verner bruger fjerner fokus totalt fra en debat om DCU - og
bliver til evige gnidderier mellem Verner og de enkelte personer, på
et plan som vi ikke bør finde os i!

Og ja - vi kan da bare lade være med at læse indlæg, hvor der står DCU
i emnet. Men hvordan kan man så have en åben debat om DCU ?

Jeg påstår ikke, at DCU er uvildig eller at de er Guds gave til alle
campisterne. Men jeg vil have lov til at fortælle, at jeg er et
tilfreds medlem, der glad betaler 375,- kr. for det jeg får - uden at
det afføder den type svar, som desværre er blevet sædvanen fra Verner.

Fra : KHH

Dato : 09-12-03 14:29

Jeg er ikke uening i dine betragtninger, men det er dog ikke "kun" werners
mange indlæg det er tåbelige, men det er tåbeligt, at blive ved med at
diskutere med ham, især når ingen lytter til hinanden.

Jeg har den mening, efter at have læst nogle uheldige artikler i DCU
medlemsblad, fået opfattelsen af, at DCU er en Brancheforening, hvor
kunderne betaler omkostningerne, og derfor har jeg fravalgt DCU frem for
FDM, da FDM er ubetinget medlemmernes organisation.

Hvad jeg er i mod, er når nogen vil have nogen smidt ud af gruppen, bare
fordi de skriver deres mening, man kan diskutere det eller lade være, jeg
gør det sidste, men udelukkelse er noget vrøvl, så længe han ikke overtræder
reglerne.

Jeg vil bruge en sætning skolelærererne brugte i min tid, "Ti nu stille
børn, det er alt for meget uro i klassen", for der skal jo mere en en til at
ævle.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 09-12-03 17:20

flemming@udbjorg.dk (Flemming Udbj?rg) wrote in message news:<719910c5.0312090353.56a22add@posting.google.com>...

TIL FLEMMING UDBJERG og CARSTEN STAGE!

> [...]
> Jeg synes at især Verner er gået langt over stregen - og det ødelægger
> fuldstændigt det som han gerne ville, nemlig at diskutere DCU.

I taler som med een tunge hehehehehehhe.

I har så travlt med at klage over mit niveau at skrive på! Så HER er
en lille opgave til jer to "herrer" !
HVEM TROR I HAR SAGT NEDENSTÅENDE svinerier? For at hjælpe jer har jeg
skrevet løsningen bag udsagnet?

-et gammelt fæ. (Kenneth)
-ikke mindst min hund der sikkert ville blive sparket hver gang du
(mig verner) gik forbi. (Kenneth)
-evindelige plapren op. (Kenneth)
-et sted for mavesure fjolser. (Kenneth)
-ham den mavesure. (Kenneth)
-alle mavesure indlæg. (Torbenth)
-Trist at være et sådant gammel fæ. (Kenneth)
-Hvis ham den mavesure. (Kurt Bjarkeback)
-verners mange lange mavesure indlæg. (Flemming Udbjorg)
-Vend ryggen til verner. (Flemming Udbjorg)
-jeg fik læst noget af det gys. (SB Søren)
-It`s killing time-PLONK. (Per H)
-Det ynkelige brokkehoved. (Erik M.Nielsen)
-uenig med staklen. (Erik M.Nielsen)
-mod dumhed kæmper selv guderne forgæves. (Preben)
-Verner er en paptud. (Overlægen)
-Bloker idioten sådan. (Steen Larsen)
-Hvad er du for en klovn. (Jørgen Hvolgaard)

Kom så igen og fortæl mig HVEM det er som lægger niveauet her i dette
forum?
Jeg har ikke skrevet eet eneste af ovennævnte svinagtigheder.

Hilsen
verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 10-12-03 15:19

> [...]
> forum?
> Jeg har ikke skrevet eet eneste af ovennævnte svinagtigheder.

Til Tommy Hansen og Carsten Stage!

I to farer altid frem som trold af en æske og forkynder for alle, NÅR
I LEGER SKOLELÆRER, hvor dårligt mit sprogniveau er! Ja I vil
ligefrem kalde det en "troll" værdig !

Men når ovennævnte niveau præsenteres for jer to "herrer" , så er der
ingen reaktion!!! det er måske JERES niveau?? JERES PASSIVITET HER
SIGER EN HEL DEL OM JERES NIVEAU.