Hvor tit har I lyst til sex.
Fra : Gitte

Dato : 09-12-03 08:32

Hej

Jeg vil bare lige høre her i gruppen om hvor tit I har lyst til sex og hvor
tit I har sex.

Jeg har selv meget lyst til sex og går p.t. hjemme, mange gange om
formiddagen kan jeg blive noget så liderlig at jeg må lege med mig selv og
nogle gange bruger jeg computeren og chatrum til at blive ophidset for så
til sidst at ligge mig hen på sengen.
Når min mand så kommer hjem er jeg stadig tændt på sex og har lyst til
ham.....sådan bliver det bare ved.....har I andre piger det også sådan på
samme måde nogle gange.

Knus
Gitte

Fra : Gitte

Dato : 09-12-03 11:45

Hej Gitte

> [...]
>Når min mand så kommer hjem er jeg stadig tændt på sex og har lyst til
>ham.....sådan bliver det bare ved.....har I andre piger det også sådan på

JA - og ikke kun nogle gange, men nærmest altid

MVH
Gitte

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 09-12-03 11:56

Gitte wrote:
> Hej Gitte

"Snakker med mig selv, snakker med mig selv, snakker med mit bedre jeg..."
for lige at citere en nylig telefonreklame: Kunne een af jer ikke lige
overveje at ændre brugernavn, så vi undgår unødig forvirring?

På forhånd tak!

Anders Peter Johnsen

Fra : Anita

Dato : 09-12-03 14:19

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3fd5aa4a$0$69944$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> for lige at citere en nylig telefonreklame: Kunne een af jer ikke lige
> overveje at ændre brugernavn, så vi undgår unødig forvirring?

Mon ikke det var samme person der blot lige rettede eller kommenterede på
sit eget indlæg? Det tror jeg.

Venligst Anita

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 09-12-03 15:41

Anita wrote:
> [...]
>
> Mon ikke det var samme person der blot lige rettede eller
> kommenterede på sit eget indlæg? Det tror jeg.

I så fald snakker "hun" jo altså virkelig med sig selv, idet "hun"
tydeligvis besvarer sit eget spørgsmål fra en anden netforbindelse under
samme brugernavn ?

Anders Peter Johnsen

Fra : Gitte

Dato : 09-12-03 15:54

Hej

Skal da lige overveje det - men skal så også lige have fundet på et
andet navn....

>Mon ikke det var samme person der blot lige rettede eller kommenterede på
>sit eget indlæg? Det tror jeg.

Og nej, jeg er ikke den samme person, som den Gitte, der stillede
spørgsmålet - derimod prøvede jeg at svare på hendes spørgsmål. At vi
så hedder det samme, er lidt af en tilfældighed.

MVH
Gitte

Fra : Gitte Nielsen

Dato : 09-12-03 15:58

Hej
For at ryde alle misforståelser af vejen mellem Gitte og mig, har jeg
tilføjet mit efternavn.

Kh
Gitte Nielsen (mig som stillede spørgsmålet om hvor tit I har sex).

Fra : Henning

Dato : 09-12-03 22:58

Gitte Nielsen wrote:
> [...]
> tilføjet mit efternavn.
>
> Kh
> Gitte Nielsen (mig som stillede spørgsmålet om hvor tit I har sex).

Med mig selv, oftere end med min kone *G*

Men kunne du ikke lige skrive under det du svarer på
og klippe det væk du ikke svarer på.

Kærlig Hilsen
Henning

Fra : l_overgaard

Dato : 09-12-03 11:53

Hejsa.

Godt nok er jeg en fyr, men den sexuelle lyst er ligeså stor som hos
dig.
Vi kunne jo sammen sætte liv i kludende ved at chatte/maile frække ting
og sager sammen *SF*

min mail er: l-overgaard@ofir.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : H.O

Dato : 09-12-03 15:20

det var sq da et initiativ, der var til at forstå!

Fra : Rex

Dato : 09-12-03 19:38

On Tue, 9 Dec 2003 08:31:43 +0100, "Gitte" <kontormusen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Når min mand så kommer hjem er jeg stadig tændt på sex og har lyst til
>ham.....sådan bliver det bare ved.....har I andre piger det også sådan på

Hej Gitte.
Vil bare sige at din mand er en heldig en.
min kæreste går også hjemme og chatter frækt m.m. men derfra og til
til at have lyst til sex når jeg kommer hjem fra arbejde er der
desværre meget langt igennem.

hilsen Rex

Fra : Samsara

Dato : 09-12-03 20:35

"Gitte" <kontormusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Når min mand så kommer hjem er jeg stadig tændt på sex og har lyst til
> ham.....sådan bliver det bare ved.....har I andre piger det også sådan på

Min lyst er lige så stor som din, men jeg har desværre ikke en fyr p.t. at
"afreagere" på - så jeg må sku' selv klare det (øv).

Tit skal der bare den mindste lille tanke til at gøre mig liderlig, det kan
faktisk være ret fustrerende !

Rare hilsner
Samsara

Fra : Rex

Dato : 09-12-03 20:59

On Tue, 9 Dec 2003 20:34:44 +0100, "Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid>
wrote:

> [...]
>"afreagere" på - så jeg må sku' selv klare det (øv).
>
>Tit skal der bare den mindste lille tanke til at gøre mig liderlig, det kan

Hejsa samsara
Du må da gerne afreagerer på mig...... *SF*

Knus rex

Fra : Samsara

Dato : 09-12-03 21:06

"Rex" <sjrex@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> wrote:

> Hejsa samsara
> Du må da gerne afreagerer på mig...... *SF*

Kan du tage fri en uges tid ? *S*

Samsara

Fra : Henrik B.

Dato : 09-12-03 22:50

Samsara wrote:
::: Hejsa samsara
::: Du må da gerne afreagerer på mig...... *SF*
:::
::: Knus rex
::
:: Kan du tage fri en uges tid ? *S*

Ellers kan jeg....

M.v.h.

Fra : Henning

Dato : 09-12-03 23:05

Henrik B. wrote:

> Ellers kan jeg....
>
> M.v.h.

Jeg _har_ fri *GGG*
Men opvarter allerede 5 damer mellem 22 og 47 år,
i denne uge så.....

MVH
Henning

( Dog ikke med sex, selv om de fyre nogle grove
ting af, men sådan er det jo, når kvinder er i flok,
så kan selv en havnearbejder rødme *GGG*)

Fra : l_overgaard

Dato : 10-12-03 10:44

Hvad så med 2 virile mandfolk på samme tid, så vi kan slukke ildebranden
*SF*
Det må sgu da være enhver kvindes ønske, at blive taget af 2 mænd på
samme tid?
Jeg kan godt tage fri i en uges tid........

http://www.kandu.dk/

Fra : Samsara

Dato : 10-12-03 23:58

> Det må sgu da være enhver kvindes ønske, at blive taget af 2 mænd på
> samme tid?
> Jeg kan godt tage fri i en uges tid........

> http://www.kandu.dk/

Det ønske er tidligere i mit liv blevet opfyldt *SF*

Knus
Samsara

Fra : Rex

Dato : 10-12-03 18:33

On Tue, 9 Dec 2003 21:06:18 +0100, "Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid>
wrote:

>"Rex" <sjrex@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Kan du tage fri en uges tid ? *S*
>
>Samsara

Hold da op du trænger vist til at afreagerer....*SS*

mmmm hvem ved.. *SF*

Mega knus rex

Fra : Gitte Nielsen

Dato : 10-12-03 08:36

"Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> "afreagere" på - så jeg må sku' selv klare det (øv).
>
> Tit skal der bare den mindste lille tanke til at gøre mig liderlig, det

Hvad gør du så når du leger med dig selv, sidder du foran computeren her
eller ser du pornofilm eller noget helt 3. ?

Knus
Gitte Nielsen

Fra : Samsara

Dato : 11-12-03 00:06

"Gitte Nielsen" <kontormusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad gør du så når du leger med dig selv, sidder du foran computeren her
> eller ser du pornofilm eller noget helt 3. ?
>
> Knus
> Gitte Nielsen

Jeg kan godt finde på at sidde og læse en fræk novelle på nettet samtidig
med,
at jeg har gang i f.eks. min sommerfugl og så fortsætter jeg som regel med
en
dildo (eller to) i min seng.

Jeg kan også finde på at sidde i sofaen og kikke på en pornofilm sammen med
mit legetøj.

En tredie mulighed er også, at jeg simpelthen bare ligger i min seng og
lader
alle mulige frække fantasier køre inde i mit hoved samtidig med at jeg leger
med mig selv.

En fjerde mulighed er ..........

Knus
Samsara

Fra : Rex

Dato : 11-12-03 17:39

On Thu, 11 Dec 2003 00:06:29 +0100, "Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid>
wrote:

> [...]
>lader
>alle mulige frække fantasier køre inde i mit hoved samtidig med at jeg leger

mmmmmmmmm hvad mon den fjerde mulighed er...*SF*
du lyder til at have det rigtigt dejligt...
Knus Rex

Fra : Samsara

Dato : 11-12-03 20:37

> mmmmmmmmm hvad mon den fjerde mulighed er...*SF*
> du lyder til at have det rigtigt dejligt...
> Knus Rex

Den fjerde mulighed kunne godt være en tur med håndbruseren,
men det kunne også være så meget andet *S*

Når det nu ikke lige kan være anderledes, kan jeg heldigvis til-
fredsstille mig selv (sådan nogenlunde da, den ægte vare ER nu
det bedste).

Men ja, jeg har det faktisk ganske dejligt.

Knus
Samsara

Fra : Rex

Dato : 12-12-03 20:09

Jepper søde.
Den rigtige varer er den bedste, det kan vi godt blive meget hurtigt
enig om.. *SS*

Fra : PerX ...

Dato : 11-12-03 04:55

In article <3fd623d5$0$9829$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
Invalid@NOSPAM.invalid says...
> Tit skal der bare den mindste lille tanke til at gøre mig liderlig, det kan
> faktisk være ret fustrerende !

Kan du ikke bare tænke på noget andet så?

Fra : Samsara

Dato : 11-12-03 20:31

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <3fd623d5$0$9829$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
> Invalid@NOSPAM.invalid says...
>
> Kan du ikke bare tænke på noget andet så?

Hvis det bare var så enkelt !

Det er tit udefra kommende bemærkninger, en film, en melodi i
radioen o.v.s. der sætter gang i tankevirksomheden.

Knus
Samsara

Fra : Gitte Nielsen

Dato : 11-12-03 21:56

> [...]
>
> Det er tit udefra kommende bemærkninger, en film, en melodi i
> radioen o.v.s. der sætter gang i tankevirksomheden.

Ja, bare en sang hvor der bliver sunget lidt frækt, kan virkelig tænde
mig.....eller bare en film hvor man ser to kysse hinanden eller elske uden
at man behøver at se noget bart......det er bare så frækt.....

Knus
Gitte Nielsen

Fra : PerX ...

Dato : 14-12-03 23:06

In article <3fd8c5df$0$69899$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,

> kan

> Hvis det bare var så enkelt !
>
> Det er tit udefra kommende bemærkninger, en film, en melodi i
> radioen o.v.s. der sætter gang i tankevirksomheden.

Hm... jammen er det ikke så enkelt? Hvis jeg mærker en ... amorøs
påvirkning *G* så kan jeg da bare distrahere mig selv med noget andet så
forsvinder det igen, især hvis det er noget abstrakt - det er muligt det
var lidt sværer hvis der var en sexbombe i rummet.

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 11-12-03 09:05

"Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid> wrote in message
> [...]
> "afreagere" på - så jeg må sku' selv klare det (øv).
>
> Tit skal der bare den mindste lille tanke til at gøre mig liderlig, det

Tror vi alle kender det..

Personligt er jeg ALTID liderlig. Eneste gang jeg har kunne mindes at jeg
ikek var liderlig, var for ca. 2 år siden da jeg havde kyssesyge.. *GG*

Men at jeg altid er liderlig er dog ikke det samme som at jeg knepper
hvilken som helst pige.. Jeg skal tænde på hende mentalt.. Vide hvad hun har
mellem ørerne.. Også en grund til at jeg for over 10 år siden stod af
diskoteks-ræset..

Men når jeg engang finder Miss Right, så ved jeg også at hun deler din store
lyst til sex.. ;)

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 12-12-03 01:20

Samsara skrev:

Hej Samsara

> Tit skal der bare den mindste lille tanke til at gøre mig liderlig,
> det kan faktisk være ret fustrerende !

Hvorfor er det frustrerende?

Jeg kunne da forestille mig at det ville være mere frustrerende aldrig
at tænke en tanke og blive liderlig.

Ok, indrømmet, jeg er single og bruger en del tid på mit arbejde (som
interesserer mig vældigt), jeg render da af og til rundt i 14 dage uden
at tænke den mindste seksuelle tanke (til gengæld kan der så også gå
en tilsvarende periode hvor jeg tænker en del liderlige tanker).

Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det, andet end at jeg er inde i
en slags koncentrations-vakuum omkring det jeg pt. beskæftiger mig med
og nærmest føler mig forstyrret hvis noget trænger sig på (førend jeg
er færdig med vakuumet og "kommer ud" igen).

Fra : Samsara

Dato : 12-12-03 22:24

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> Hej Samsara

> Hvorfor er det frustrerende?
>
>KLIP<

Det er fustrerende, hvis jeg ikke lige kan "gøre noget" ved det !

Rare hilsner
Samsara

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 14-12-03 22:14

> "Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> Det er fustrerende, hvis jeg ikke lige kan "gøre noget" ved det !

Kan man ikke altid det, hvis lysten er stor nok? ;)

Fra : Samsara

Dato : 14-12-03 23:06

"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> skrev i en meddelelse
> "Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid> wrote in message

> Kan man ikke altid det, hvis lysten er stor nok? ;)

Næ... det synes jeg ikke - desværre

Rare hilsner
Samsara

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 15-12-03 00:07

> "*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> skrev i en meddelelse

> Næ... det synes jeg ikke - desværre

Måske du ikke har fantasi nok, så?*G*

Fra : Samsara

Dato : 15-12-03 22:49

> Måske du ikke har fantasi nok, så?*G*

Måske har du ret *S*

Samsara

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 17-12-03 15:09

> "*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> skrev i en meddelelse

> Måske har du ret *S*

Skal du ha' lidt oplæring? *GG*

Fra : Samsara

Dato : 17-12-03 22:08

"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> skrev i en meddelelse
news:brpo6c$osn$1@sunsite.dk...> > >

> Skal du ha' lidt oplæring? *GG*

Kender du da en læremester ?

Samsara

Fra : Rex

Dato : 17-12-03 23:21

On Wed, 17 Dec 2003 22:08:19 +0100, "Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid>
wrote:

>"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> skrev i en meddelelse
>news:brpo6c$osn$1@sunsite.dk...> > >

>Kender du da en læremester ?
>
>Samsara

Ja Mig søde..... bare sig til og jeg skal være det... *S*

Knuzzer og frække tanker

Fra : Samsara

Dato : 20-12-03 19:16

> Ja Mig søde..... bare sig til og jeg skal være det... *S*
>
> Knuzzer og frække tanker

Uhm.... lyder spændende

Samsara

Fra : Rex

Dato : 21-12-03 23:51

On Sat, 20 Dec 2003 19:15:31 +0100, "Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid>
wrote:

>"Rex" <sjrex@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>meddelelse

>Uhm.... lyder spændende
>
>Samsara

Jamen jeg er skam spændende søde og frisk på ALT

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 21-12-03 12:49

> "*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> skrev i en meddelelse
> news:brpo6c$osn$1@sunsite.dk...> > >

> Kender du da en læremester ?

Måske... Men tror du virkelig de andre i gruppen kan tåle at høre om det?
*GG*

Fra : Anita

Dato : 10-12-03 12:05

> [...]

Hej Gitte

> Jeg vil bare lige høre her i gruppen om hvor tit I har lyst til sex og

Jeg synes det svinger meget. Nogle gange har jeg meget lyst, andre gange
ikke så meget. Der er en vis tendens til at der er sammenhæng imellem hvor
stresset jeg er og hvor meget sexlyst jeg har. Eksempelvis har jeg for tiden
både min skole, samt 2 fritidsjobs (hvor af det ene næsten er fuld tid), og
jeg må indrømme at jeg ikke er spor oplagt til sex. Når jeg endelig har 5
minutter for mig selv, er sex ikke ligefrem min første indskydelse. Men det
er dog ikke altid at den sammenhæng er der.

> Jeg har selv meget lyst til sex og går p.t. hjemme,

Så kan du måske genkende den sammenhæng jeg nævner? Du har meget tid for dig
selv, og har dermed mere overskud til at tænke på sex.

> [...]
> Når min mand så kommer hjem er jeg stadig tændt på sex og har lyst til
> ham.....sådan bliver det bare ved.....har I andre piger det også sådan på

Jeg synes da det lyder helt fint, forudsat at du har en vis mængde
forståelse for, at din mand måske ikke altid er i "hopla" lige når han
træder ind af døren. Giv ham tid og rum til at slappe af og få lidt af det
overskud, som du har så meget af for tiden

Venligst Anita

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 10-12-03 17:03

[Gitte | Tue, 9 Dec 2003 08:31:43 +0100]

>Jeg vil bare lige høre her i gruppen om hvor tit I har lyst til sex og hvor
>tit I har sex.

Jeg tænker ret tit på sex, men det er ikke endbetydende med at jeg helt
ville dyrke sex, hver gang - så ville man jo ikke nå noget andet i løbet
af en dag.

Helst ville jeg dyrke sex 4 gange om dagen til hverdag og så lidt mere i
weekenden. Optimalt ville det være at have sex om morgenen, når man kom
hjem fra arbejde, før/under/efter aftensmaden og naturligvis lige før
man sover.

Virkeligheden er dog noget anderledes end det, da både min kæreste/mand
og jeg har en noget mere stresset hverdag, så jeg må klare mig med sex
ca. 3-4 gange om ugen og så en god del onani

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Puk

Dato : 10-12-03 18:36

"Gitte" <kontormusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg vil bare lige høre her i gruppen om hvor tit I har lyst til sex og
hvor
> tit I har sex.

Stort set aldrig er svaret på begge spørgsmål *S*.

Jeg får kun lyst til sex i relation til specifikke mænd. Det er altså ikke
handlingen der tænder mig men manden. Der skal en del til, før jeg tænder
på en mand, og derfor falder tanken ikke ret ofte på sex. Af samme årsag
dyrker jeg så heller ikke sex ret tit *S*.

Og nej jeg opfatter det ikke som et problem *G*...... Bare lige for at komme
jer i forkøbet. Det har mine partnere heller aldrig gjort, for lysten til
sex stiger for mit vedkommende, når jeg har fundet en mand, jeg gerne vil
have sex med. Så kan jeg sagtens have lyst til sex mange gange om dagen og
dyrke det hele tiden.

Så i bund og grund er jeg ualmindeligt praktisk indrettet på lige det punkt
*S*.

Mange hilsner
Puk

Fra : PerX ...

Dato : 11-12-03 05:12

In article <wPIBb.57007$jf4.3231132@news000.worldonline.dk>,
Ladmigvære@ifred.dk says...
> [...]
> på en mand, og derfor falder tanken ikke ret ofte på sex. Af samme årsag
> dyrker jeg så heller ikke sex ret tit *S*.

Ah... gad vide om jeg har de gener *G*

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 11-12-03 20:36

wrote:

>Hej
>
>Jeg vil bare lige høre her i gruppen om hvor tit I har lyst til sex og hvor
>tit I har sex.

Tja min rekord er da 10 gange på en dag, med min sidste kæreste. Men
hvis at jeg ikke får noget i en længere periode kan jeg sagtens rende
rundt og være liderlig mange af dage og blive nødt til at tage trykket
måske hver 2 timer maksimum.

Men afhænger meget af mit humør og hvad der lige umiddelbart sker. Men
det er da sket at jeg ikke har skulle bruge mere tid end 15-30 min før
at jeg var klar til en omgang rigtig sex igen.
Flemming Jacobsen

Fra : Herbert

Dato : 11-12-03 22:36

> [...]
> Hej
>
> Jeg vil bare lige høre her i gruppen om hvor tit I har lyst til sex og

Hele tiden, stort set. Evnen rækker dog som regel ikke mere end til tre
gange om dagen, og så er der den grumme virkelighed der kan gøre det svært
at nå de der tre gange