En god kattepension ØstSjælland.
Fra : Missemor

Dato : 09-12-03 00:51

Vi skal rejse 1 uge i februar og har aldrig før haft kat på pension. Man
vil jo gerne finde det bedste sted.

Nogen der har erfaring med god behandling af dyr osv. Kan katten egentlig
komme udenfor sådanne steder? (Det er han jo vant til)...

Vi bor lidt udenfor Storkøbenhavn i nærheden af nordsjælland.

Tak.

Venlig hilsen Missemor

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 09-12-03 01:01

In article <Xns944C8A0FDDEFnixingencom@62.243.74.162>, Missemor
<nix@ingen.com> wrote:

> [...]
> komme udenfor sådanne steder? (Det er han jo vant til)...
>
> Vi bor lidt udenfor Storkøbenhavn i nærheden af nordsjælland.

Jeg må med det samme indrømme, at jeg heller ikke har prøvet det med
pensioner. Men jeg har altid syntes, at Helsinge Kameludlejning (ja,
det er en katte og hundepension ) så godt ud hvis det nu skulle
være. Jeg ved ikke om det er for langt at køre?
http://www.kameludl.dk/

Ellers er der jo muligheden for at finde en kattesitter, der passer
missen privat..

Fra : Camilla Baird

Dato : 09-12-03 01:21

> [...]
> komme udenfor sådanne steder? (Det er han jo vant til)...
>
> Vi bor lidt udenfor Storkøbenhavn i nærheden af nordsjælland.

Jeg kan varmt anbefale Vestskovens Kattepension
http://www.vestskovens-kattepension.dk - ikke fra egen erfaring, men fra
andre jeg stoler på.
Der er også en kattepension ved en pensioneret veterinærsygeplejerske i
Nordsjælland - http://www.fredensborgkattepension.dk/
Ellers kan du finde en liste over kattepensioner i hele landet her:
http://kattesiden.dk/pension.htm

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ole Palmhøj

Dato : 09-12-03 11:27

"Missemor" <nix@ingen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> komme udenfor sådanne steder? (Det er han jo vant til)...
>
> Vi bor lidt udenfor Storkøbenhavn i nærheden af nordsjælland.

Hej Missemor
Jeg kan varmt tilslutte mig forslaget om Vestskovens Kattepension. Har selv
haft 8 katte i pension der og var meget tilfreds.
Mvh
Ole

Fra : Helle Skoett

Dato : 09-12-03 18:39

"Ole Palmhøj" <opal@dr.dk> skrev i en meddelelse

> "Missemor" <nix@ingen.com> skrev i en meddelelse

selv om man jo nødigt afslører sine bedste hemmeligheder, vil jeg give
Camilla ret i, at fredensborg kattepension er fabelagtig.
Elna passer altid mine katte - én gang var der totalt udsolgt, så de kom i
en dyreudlånsbiks - ikke med vores kattes billigelse.
Så hvis vi kan finde ud af at dele - og jeg vil have forret i
mangelsituationer, ) synes jeg, du skal ringe til Elna.
vh helle s