HJÆLP: Flytte NetExpress fra Roskilde til ~
Fra : Janus Nielsen

Dato : 18-04-01 13:18

Hejsa!

Jeg bestilte første gang NetExpress den 23. august år 2000 og fik det
leveret den 23. januar år 2001 på min adresse i centrum af Roskilde. Jeg
syntes det var meget lang tid at vente.

Nu skal jeg flytte til Finsensvej i Frederiksberg.
Jeg har i dag bestilt en flytning af mit NetExpress, men desværre var der
ingen der kunne fortælle mig hvorvidt kunder, der allerede har ventet i
mange mange måneder, igen skal vente eller i det hele taget hvordan
situationen er, når man skal flytte en NetExpress.

Er der nogen, der ved hvor lang tid jeg skal forvente igen at vente for at
NetExpressen kommer op igen?

Mvh
Janus Nielsen

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 18-04-01 15:25

> [...]
> situationen er, når man skal flytte en NetExpress.
>
> Er der nogen, der ved hvor lang tid jeg skal forvente igen at vente for at

Jeg har lige lavet noget tilsvarende. Fra Vesterbro til Frederiksberg.

Det der sker er teknisk set en nedtagning og en oprettelse. Så i princippet
svarer det til en nyoprettelse. Dog tror jeg ikke du skal vente så lang tid.

Jeg ventede vistnok 1½ måned. TeleDanmark er vist atter ved at have
udstyrret i orden. Så der er håb forude.

--
Palle

Fra : Christen Stephansen

Dato : 19-04-01 13:56

> Jeg ventede vistnok 1½ måned. TeleDanmark er vist atter ved at have
> udstyrret i orden. Så der er håb forude.

Flytninger bliver prioriteret højere end nyoprettelser. Der skal dog stadig
være en ledig plads på centralen, ellers må man vente til der bliver taget
en kunde ned, eller nyt udstyr opsættes (= ventetid).

/Christen Stephansen

Fra : Janus Nielsen

Dato : 19-04-01 18:35

> [...]
> være en ledig plads på centralen, ellers må man vente til der bliver taget
> en kunde ned, eller nyt udstyr opsættes (= ventetid).

Der står intet på TDC's sites, og på 80 80 80 31 er svaret: "Du kommer om
bag i køen sammen med alle de andre." Derfor: Hvor har du den viden fra?

Med venlig hilsen
Janus Nielsen

Fra : Christen Stephansen

Dato : 19-04-01 20:07

> Der står intet på TDC's sites, og på 80 80 80 31 er svaret: "Du kommer om
> bag i køen sammen med alle de andre." Derfor: Hvor har du den viden fra?

En af de ansvarshavende i Bredbånd, hvor jeg har siddet i 8 mdr.

/Christen Stephansen

Fra : Janus Nielsen

Dato : 19-04-01 21:01

> En af de ansvarshavende i Bredbånd, hvor jeg har siddet i 8 mdr.

Fint nok