Skærme
Fijala 3554
Råd om køb af 19"
Fra : Ole Hansen

Dato : 18-04-01 12:52

Hej folkens,

Jeg går og overvejer, om det ikke er ved tiden, min tudse-gamle
Philips Briliance 15A bliver skiftet ud.

Derfor søger jeg lidt råd om, hvilken 19" skærm man skal købe. Det
skal være en trinitron-skærm,´for jeg kan snildt leve med stregerne!
:) - og den skal helst være i et rimeligt prisleje. Nogen, der har
erfaringer med Sony HMD-A420? Jeg er temmelig ligeglad med mærket...

--
Ole Hansen

Fra : Steffen V P

Dato : 18-04-01 19:23

Hvis jeg var dig ville jeg investere i en LG Flatron - det er sgu en
invetering, 4700,- !!

Specifikationerne kan jeg ikke finde på nettet, men jeg har en folder
det står i, så jeg skannede den lide ind. Du kan enten selv hente den i
news:dk.binaer. Emnet er "LG Flatron 915FT Specs - posted i
dk.edb.hardware.skaerm"

Billedet er manipuleret, således, at de 2 skærme imellem er skåret fra.

--
Venlig hilsen
Steffen V Petersen

Fra : Ole Hansen

Dato : 19-04-01 10:02

"Steffen V P" <svp@bonbon.net> writes:

> [...]
> det står i, så jeg skannede den lide ind. Du kan enten selv hente den i
> news:dk.binaer. Emnet er "LG Flatron 915FT Specs - posted i

Specifikationerne på den ser ret spændende ud - nogen der ved, hvem
der har produceret billedrøret?

Jeg må nok indrømme, jeg vil have lidt svært ved at give 4700,- for en
"Goldstar" skærm - det er jo ikke ligefrem dem, der har det bedste
ry.. Men men, ting ændrer sig jo! Og bruger de et billedrør fra en
fornuftigt fabrikant, så kan det vel være hip som hap..

--
Ole Hansen

Fra : Steffen V P

Dato : 20-04-01 19:30

Jeg vil give dig ret i, at "Goldstar" skærme har et lidt blakket ry (vi
har dem på skolen), men det er som om Flatron er lavet af et helt andet
firma. Jeg ikke haft problem med min LG Flatron (17" 795FT Plus) i de 8
md. den har eksisteret.

LG Flatron har desuden fået fantastiske anmedelser i bl. a. Datatid. Jeg
må sige, at min 17" var alle 3500,- værd - jeg ville i hvert fald ikke
bytte den for et Triniton-rør - eller noget andet.

Hvis du interesseret i et 17", kan jeg sige, at den kun koster ca.
2800,- i dag...

Fra : Tove Pedersen

Dato : 18-04-01 20:02

Hej