Sikke dog en omgang mudderkastning
Fra : Carsten

Dato : 08-12-03 21:06

Jeg sidder og tænker over om der er en fundsats for denne nyhedsgruppe og om
alle brugere af denne gruppe har læst den ?

Har lige en oplevelse jeg vil dele med alle jer campingvogns brugere.

Vi har en ombygget kassevogn som vi ferierer i hver år. Vi overnatter som så
mange andre på Tank og Rest stationerne på vejen gennem Tyskland.

Og så er det man undres. Vi har sku aldrig set en smilende campingvogns
bruger på de Tank og Rest steder ?. Er det fordi vi kører i en "kassevogn"
og holder vores ferie på en mindre luksuriøs måde end jer eller er der en
anden forklaring. ?
Vores tip er til andre ejere af "kassevogne" er : lav et par senge bag i
bilen. Husk en køletaske der kan sættes til 12 volt. Lav kaffe / te og
madder hjemmefra og så er det bare derud af. I Tyskland findes der et hav af
GRATIS overnatningsmuligheder med en Wohnmobil. Skal du ind i en storby har
du altid hele dit "hus" med og skal ikke finde et sted at parkerer
"anhængeren".

Glædelig jul

Carsten H

Fra : Jørgen L

Dato : 09-12-03 00:53

> [...]

har
> du altid hele dit "hus" med og skal ikke finde et sted at parkerer

Det er da en god ide, bare sengene ikke sat fast for så T&S hænge jer op på
det.

Ang. smilet tja kan jeg jo kun tale for mig selv, bliver der smilet til mig
så smiler jeg da igen og hvis jeg har tid stopper jeg da også for at tale
lidt.
Min kone kalder mig et snakke hovede

Hilsen Jørgen